Wiki broncode van Persoonlijk menu

Laatst gewijzigd door Sven Borman op 25-10-2021

Show last authors
1 = Persoonlijk menu =
2
3 Dit menu kun je linksboven in het scherm vinden. Bovenin staat je medewerkers code waarmee je bent ingelogd in de Trodex app. In het menu kun je kiezen voor Vingerprik, Veneuze bloedafname, Verzonden berichten, Synchronisatie, Pincode wijzigen, Instellingen, Wissel omgeving, Informatie en Afmelden.
4
5 [[image:1561543559030-354.png]]
6
7
8 = Vingerprik =
9
10 Via ‘Vingerprik’ ga je terug naar het patiënten menu. Je komt op de beginpagina om een patiënt en een INR te registeren.
11
12 = Veneuze bloedafname =
13
14 Via ‘Veneuze bloedafname’ ga je terug naar het patiënten menu. Je komt op de beginpagina om het patiëntnummer en ordernummer te registreren.
15
16 = Verzonden berichten =
17
18 In verzonden berichten staan de verzonden berichten welke verstuurd zijn naar de trombosedienst. Hierin kun je het patiëntnummer, datum, tijd en het aantal bijzonderheden terug zien. Deze berichten blijven één dag bewaard.
19
20 = Synchronisatie =
21
22 Eenmaal per dag wordt de Trodex app gesynchroniseerd met het systeem van de trombosedienst. Dit zal gebeuren wanneer je de app voor de eerste keer opgestart.
23
24 Wanneer de synchronisatie al is uitgevoerd en de trombosedienst wijzigt iets in de stamtabellen (bijvoorbeeld een nieuw type bloeding om te kiezen in de app), dan wordt dit niet weergegeven in de app. Door in het menu op synchronisatie te klikken, gaat de app opnieuw synchroniseren met het systeem van de trombosedienst. De verandering die de trombosedienst heeft doorgevoerd, is hierna ook zichtbaar in de app. In de offline modus is deze functie niet beschikbaar.
25
26 = Pincode wijzigen =
27
28 Hier kun je, indien gewenst, de pincode wijzigen. In de offline modus is deze functie niet beschikbaar.
29
30 = Instellingen =
31
32 Hier kan worden ingesteld of er geluid en vibratie bij het scannen wordt gebruikt.
33
34 = Wissel omgeving =
35
36 Indien je bij meerdere trombosediensten werkzaam bent, kun je hier van Trombosedienst wisselen. Klik op ‘Wijzig omgeving’ en volg de stappen zoals beschreven in [[activatie>>doc:Trodex.App.Handleiding.Activatie.WebHome]].
37
38 = Informatie =
39
40 Hier worden de contactgegevens van ASolutions Healthcare getoond.
41
42 = Afmelden =
43
44 Door op afmelden te klikken verlaat je de Trodex app en verschijnt opnieuw het inlogscherm.
Copyright © 2016-2024 ASolutions
Rivium Quadrant 181 - 2909 LC - Capelle aan den IJsselpubliek v14.10.5