Wiki broncode van 5. Taken

Version 10.2 by Petra Mol on 10-03-2025

Hide last authors
Petra Mol 2.1 1 = Tonen =
Petra Mol 1.1 2
Petra Mol 10.2 3 [[image:Zoeken - Taak.png]]
Petra Mol 2.1 4
5
Petra Mol 10.2 6 In dit onderdeel vind je taken terug die op zijn gemaakt voor de trombosedienst. Elke taak kan worden aangepast. Het is mogelijk om alleen een bepaalde groep patiënten te zien of met een bepaalde code. Ook zijn er verschillende manieren om een taak te verwerken. Het is ook mogelijk om aantallen toe te voegen (groen bolletje). Hieronder worden een aantal taken besproken maar in het algemeen is de procedure als volgt:
Petra Mol 2.1 7
Petra Mol 10.2 8 * Klik op een taak om resultaten te tonen.
9 * Dubbelklik, gebruik de Enter-toets op de knop 'Open Dossier' om de taak te openen.
10 * Het dossier wordt geopend en bovenin het dossier staat vermeld wat de taak is.
11 * Sluit het dossier en de resultaten van de taak worden opnieuw getoond.
Petra Mol 2.1 12
13
Petra Mol 10.2 14 [[image:Zoeken- Taak lijst.png]]
15
16
17 De resultaten bevatten:
18
19 * Taak
20 * Toegewezen aan (bij wie het dossier in behandeling is).
21 * Patiëntnummer
22 * Naam
23 * Geboortedatum
24 * Geslacht
25 * Laatste INR
26 * Laatste contact (als is ingesteld dat er meerdere malen contact kan zijn)
27 * [[Status>>doc:Trodis.Handleiding.Trombosedienst dossier.Patiëntendossier.Patiëntenbalk.WebHome]]
28
29 Een patiënt komt op een taak terecht als er bijvoorbeeld een bepaalde [[Opmerking >>doc:Trodis.Handleiding.Trombosedienst dossier.Patiëntendossier.10\. Tabblad Opmerking.WebHome]]wordt ingevoerd of als er een [[dagindruk>>doc:Trodis.Handleiding.Trombosedienst dossier.Patiëntendossier.14\. Tabblad Doseer.WebHome]] aanwezig is.
30
31
32 == **Direct bellen** ==
33
34 [[image:Zoeken - Taak bellijst.png]]
35
36
37
38
Petra Mol 2.1 39 Op deze takenlijst staan patiënten die in hun dossier een 'Direct bellen’- opmerking hebben gekregen.
40
41 Selecteer een patiënt en klik vervolgens op ‘Open dossier’ om het dossier van de patiënt te openen. Bovenaan staat de uit te voeren taak. Bij het resultaat kan je aangeven of je de taak hebt voltooid (gesproken) of nog moet voltooien (niet gesproken). Extra info is uiteraard vrij in te vullen.
42
43 Heb je de patiënt in kwestie gesproken zoals gevraagd, selecteer dan ‘Gesproken’ en klik op ‘Opslaan’. De taak is verwerkt. Het dossier wordt nu gesloten en staat niet langer op de lijst. Kies je voor ‘Niet Gesproken’, dan blijft de taak open. Het patiëntendossier wordt wel gesloten, maar de patiënt blijft op de takenlijst staan.
44
45
46 In dit tweede geval kan je er ook voor kiezen ‘Toewijzen aan mij' aan te vinken. De naam van degene aan wie je de taak hebt toegewezen, vind je vervolgens terug in het overzichtsscherm. Zo kan je collega’s makkelijk duidelijk maken dat jij de taak verder oppakt.
47
48
49 **4.3.2 Digitale bellijst**
50
51 Op deze takenlijst vind je patiënten terug met een  ‘Bellijst’- opmerking in hun dossier
52
53
54
55 In dit menu vind je taken die op maat zijn gemaakt voor de trombosedienst. We sommen de meest voorkomende taken voor je op.
56
57 === Direct bellen ===
58
59 Op deze takenlijst staan patiënten die in hun dossier een 'Direct bellen’- opmerking hebben gekregen.
60
61 Selecteer een patiënt en klik vervolgens op ‘Open dossier’ om het dossier van de patiënt te openen. Bovenaan staat de uit te voeren taak. Bij het resultaat kan je aangeven of je de taak hebt voltooid (gesproken) of nog moet voltooien (niet gesproken). Extra info is uiteraard vrij in te vullen.
62
63 Heb je de patiënt in kwestie gesproken zoals gevraagd, selecteer dan ‘Gesproken’ en klik op ‘Opslaan’. De taak is verwerkt. Het dossier wordt nu gesloten en staat niet langer op de lijst. Kies je voor ‘Niet Gesproken’, dan blijft de taak open. Het patiëntendossier wordt wel gesloten, maar de patiënt blijft op de takenlijst staan.
64
65 In dit tweede geval kan je er ook voor kiezen ‘Toewijzen aan mij' aan te vinken. De naam van degene aan wie je de taak hebt toegewezen, vind je vervolgens terug in het overzichtsscherm. Zo kan je collega’s makkelijk duidelijk maken dat jij de taak verder oppakt.
66
67 === Digitale bellijst ===
68
69 Op deze takenlijst vind je patiënten terug met een  ‘Bellijst’- opmerking in hun dossier. De werkwijze is hier dezelfde als beschreven in Direct bellen.
70
71 === Medimo foutmeldingen ===
72
73 Op deze takenlijst staan patiënten waarbij de kalender niet goed aankomt in Medimo.
74
75 Selecteer een patiënt en klik vervolgens op ‘Open dossier’ om het dossier van de patiënt te openen. Bovenaan staat de uit te voeren taak. Bij het resultaat kan je aangeven of je de taak hebt voltooid (verwerkt) of nog moet voltooien (opnieuw).
76
77 De meldingen op de takenlijst worden in het Engels of Nederlands beschreven. De Engelse melding geeft aan dat er aan de kant van Medimo iets moet gebeuren, dus hiervoor moet je altijd contact opnemen met de helpdesk van Medimo. Is het een Nederlandse melding en kom je er niet uit? Neem dan contact op met de helpdesk van ASolutions Healthcare.
Copyright © 2016-2025 ASolutions
Rivium Quadrant 181 - 2909 LC - Capelle aan den IJsselpubliek v14.10.5