... |
... |
@@ -1,6 +1,6 @@ |
1 |
1 |
= Tonen = |
2 |
2 |
|
3 |
|
-[[image:Zoeken - Taak.png]] |
|
3 |
+[[image:Zoeken - Taak.png||data-xwiki-image-style-border="true" height="134" width="200"]] |
4 |
4 |
|
5 |
5 |
|
6 |
6 |
In dit onderdeel vind je taken die op zijn gemaakt voor de trombosedienst. Elke taak kan worden aangepast. Het is mogelijk om alleen een bepaalde groep patiënten te zien of met een bepaalde code. Ook zijn er verschillende manieren om een taak te verwerken. Het is ook mogelijk om aantallen toe te voegen (groen bolletje). Hieronder worden een aantal taken besproken maar in het algemeen is de procedure als volgt: |
... |
... |
@@ -11,7 +11,7 @@ |
11 |
11 |
* Sluit het dossier en de resultaten van de taak worden opnieuw getoond. |
12 |
12 |
|
13 |
13 |
|
14 |
|
-[[image:Zoeken- Taak lijst.png]] |
|
14 |
+[[image:Zoeken- Taak lijst.png||data-xwiki-image-style-border="true"]] |
15 |
15 |
|
16 |
16 |
|
17 |
17 |
De resultaten bevatten: |
... |
... |
@@ -31,19 +31,20 @@ |
31 |
31 |
|
32 |
32 |
== Direct bellen / Bellijst == |
33 |
33 |
|
34 |
|
-[[image:Zoeken - Taak bellijst.png]] |
|
34 |
+[[image:Zoeken - Taak bellijst.png||data-xwiki-image-style-border="true" height="150" width="930"]] |
35 |
35 |
|
36 |
|
-[[image:Zoeken - Taak - Bellijst nietgesproken.png]] |
|
36 |
+[[image:Zoeken - Taak - Bellijst nietgesproken.png||data-xwiki-image-style-border="true" height="109" width="930"]] |
37 |
37 |
|
38 |
38 |
|
39 |
|
-[[image:Taak - Bellijst dossier.png]] |
|
39 |
+[[image:Taak - Bellijst dossier.png||data-xwiki-image-style-border="true"]] |
40 |
40 |
|
41 |
41 |
|
42 |
|
-Op de takenlijst Direct bellen staan patiënten die in hun dossier een '[[Direct bellen>>doc:Trodis.Handleiding.Trombosedienst dossier.Beheer.02\. Medisch.Opmerkingen.WebHome]]’- opmerking hebben gekregen. Dit kan doordat een [[opmerking >>doc:Trodis.Handleiding.Trombosedienst dossier.Patiëntendossier.10\. Tabblad Opmerking.WebHome]]is ingevoerd of tijdens het [[doseren>>doc:Trodis.Handleiding.Trombosedienst dossier.Patiëntendossier.14\. Tabblad Doseer.WebHome]]. In het resultaat kan je kiezen voor gesproken. Heb je de patiënt in kwestie gesproken zoals gevraagd, selecteer dan ‘Gesproken’ en klik op ‘Opslaan’. De taak is verwerkt. Het is mogelijk om hier een code aan te koppelen zodat dit terug te zien is in het dossier. Het dossier wordt nu gesloten en staat niet langer op de lijst. |
|
42 |
+Op de takenlijst Direct bellen staan patiënten die in hun dossier een '[[Direct bellen>>doc:Trodis.Handleiding.Trombosedienst dossier.Beheer.02\. Medisch.Opmerkingen.WebHome]]’- opmerking hebben gekregen. Dit kan doordat een [[opmerking >>doc:Trodis.Handleiding.Trombosedienst dossier.Patiëntendossier.10\. Tabblad Opmerking.WebHome]]is ingevoerd of tijdens het [[doseren>>doc:Trodis.Handleiding.Trombosedienst dossier.Patiëntendossier.14\. Tabblad Doseer.WebHome]]. In het resultaat kan je kiezen voor gesproken. Heb je de patiënt in kwestie gesproken, selecteer dan ‘Gesproken’ en klik op ‘Opslaan’. De taak is verwerkt. |
|
43 |
+Het is mogelijk om hier een code aan te koppelen zodat dit terug te zien is in het dossier. Het dossier wordt nu gesloten en staat niet langer op de lijst. |
43 |
43 |
|
44 |
44 |
Het is ook mogelijk om de optie niet gesproken toe te voegen of andere resultaten. Bij 'niet gesproken' kan ook worden ingesteld dat de patiënt weer terug op de takenlijst terecht komt. Het patiëntendossier wordt wel gesloten, maar de patiënt blijft op de takenlijst staan. Je kunt ook de optie aanvinken 'Toewijzen aan mij'. De naam van degene aan wie je de taak hebt toegewezen, vind je vervolgens terug in het overzichtsscherm. Zo kun je collega’s makkelijk duidelijk maken dat jij de taak verder oppakt. |
45 |
45 |
|
46 |
|
-Eventueel kan er extra informatie worden toegevoegd. |
|
47 |
+Eventueel kan er extra informatie worden toegevoegd onder 'Extra info'. |
47 |
47 |
|
48 |
48 |
(% class="box infomessage" %) |
49 |
49 |
((( |
... |
... |
@@ -68,9 +68,9 @@ |
68 |
68 |
|
69 |
69 |
== Controleren opmerkingen == |
70 |
70 |
|
71 |
|
-[[image:Zoeken - Taak - Opmerking.png]] |
|
72 |
+[[image:Zoeken - Taak - Opmerking.png||data-xwiki-image-style-border="true" height="97" width="930"]] |
72 |
72 |
|
73 |
|
-[[image:Zoeken - Taak - Opmerking vb.png]] |
|
74 |
+[[image:Zoeken - Taak - Opmerking vb.png||data-xwiki-image-style-border="true"]] |
74 |
74 |
|
75 |
75 |
Het is mogelijk om bepaalde opmerkingen te laten controleren en hierop een actie uit te voeren. Een taak die veel gebruikt wordt is de controleren opmerking [[Trodex >>doc:Trodex.WebHome]]/ [[NPT>>doc:Ketenhub.Handleiding.6\. Module.NPT.WebHome]]. Het is in te stellen welke opmerkingen vanuit Trodex eerst gecontroleerd moeten worden, voordat een INR [[geïmporteerd >>doc:Trodis.Handleiding.Trombosedienst dossier.Dagproduktie.01\. Stollingstijden importeren.WebHome]]kan worden. |
76 |
76 |
|
... |
... |
@@ -80,12 +80,15 @@ |
80 |
80 |
* Verwijder - de opmerking wordt verwijderd. |
81 |
81 |
* Verwerkt - de opmerking is akkoord en er vindt geen wijziging plaats. |
82 |
82 |
|
|
84 |
+ |
|
85 |
+ |
83 |
83 |
== Openstaande dienst overdracht == |
84 |
84 |
|
85 |
|
-[[image:Zoeken - Taak - Verwerkt.png]] |
|
88 |
+[[image:Zoeken - Taak - Verwerkt.png||data-xwiki-image-style-border="true" height="146" width="930"]] |
86 |
86 |
|
87 |
|
-[[image:Zoeken - Taak - Verwerkt - voorbeeld.png]] |
|
90 |
+[[image:Zoeken - Taak - Verwerkt - voorbeeld.png||data-xwiki-image-style-border="true"]] |
88 |
88 |
|
|
92 |
+ |
89 |
89 |
Onder openstaande dienstoverdracht staan de [[consulten >>doc:Trodis.Handleiding.Trombosedienst dossier.Patiëntendossier.11\. Tabblad Consult.WebHome]]die door een arts zijn toegevoegd tijdens de bereikbaarheidsdienst, waarbij nog iets moet worden gedaan. Er kan worden gekozen voor 'Verwerkt' nadat de de informatie is verwerkt, aangepast of ingevoerd. |
90 |
90 |
|
91 |
91 |
De taak bevat een korte samenvatting van de vraag, het antwoord, de actie en de toelichting. Onder het[[ tabblad Consult>>doc:Trodis.Handleiding.Trombosedienst dossier.Patiëntendossier.11\. Tabblad Consult.WebHome]] kun je meer informatie vinden over het consult. |