Wiki broncode van Tabblad Extra-1

Laatst gewijzigd door SofieVanErk op 03-01-2023

Show last authors
1 In dit venster kan je administratieve onderwerpen als zorgverzekering, kalenders en tijdelijk adres vastleggen.
2
3 = Zorgverzekering =
4
5 Gebruik je Trodis om te factureren, dan vul je hier de gegevens van de zorgverzekering van je patiënt in.
6
7 = Kalender =
8
9 Je kan uit vijf opties kiezen om de kalender door te geven aan de patiënt. ‘Print kalender’ is standaard aangeduid. De andere opties op een rijtje, we lichten hieronder toe:
10
11 * **Print kalender**
12 * **Mail kalender**
13 * **Medimo-kalender**
14 * **Tropaz-kalender**
15 * **NPT kalender**
16
17 == Print kalender ==
18
19 Verstuur een kalender per post naar je patiënt door ‘Print kalender’ aan te vinken.
20
21 Je kan de kalenders zelf printen (Dagproductie> Kalenders> Afdrukken kalenders) of je kan het bestand aan de drukker bezorgen (Dagproductie> Kalenders> Paragon kalenders).
22
23 == Gescheiden printstroom ==
24
25 Wil je de kalender gescheiden printen van alle overige kalenders, dan kan je voor de optie ‘Gescheiden printstroom’ kiezen. Let op: vink je dit aan, dan wordt de kalender van de patiënt niet afgedrukt bij het normale printproces.
26
27 Voor meer informatie, zie Dagproductie> Kalenders> Afdrukken kalenders.
28
29 == Mail kalender ==
30
31 Wanneer mail  kalender aangevinkt is, dan wordt er per mail een kalender in PDF formaat naar de patiënt verstuurd.
32
33 De kalenders worden gemaild via Dagproduktie-> Kalenders-> E-mailen kalenders.
34
35 == Gescheiden printstroom ==
36
37 Wanneer het wenselijk is om de kalender gescheiden te printen van alle overige kalenders, dan kan voor de optie gescheiden printstroom gekozen worden.
38
39 Let op: als je dit vinkje aan zet wordt de kalender van de patiënt bij het normale print proces niet afgedrukt.
40
41 Voor meer informatie zie Dagproduktie-> Kalenders-> Afdrukken kalenders.
42
43 == Tropaz-kalender ==
44
45 Deze optie is alleen zichtbaar wanneer in tabblad ‘Extra-2' ‘Tropaz-ondersteuning’ is aangevinkt. Dat betekent dat de patiënt over een Tropaz-account beschikt. Wanneer de patiënt gebruikmaakt van dit account, is de optie ‘Tropaz-kalender’ automatisch aangevinkt.
46
47 Wanneer je deze kalender print of mailt, verschijnt hij automatisch in Tropaz. Wanneer linksonder alleen ‘Tropaz-kalenders’ is aangevinkt, dan moet de kalender nog apart vrijgegeven worden. Volg daarvoor het pad Dagproductie> Kalenders> Vrijgeven digitale kalenders.
48
49 == Medimo-kalender ==
50
51
52 Deze optie is alleen zichtbaar wanneer je in tabblad ‘Extra-1’ een zorginstelling invult waar een Medimo-code aan gekoppeld is. Volg [[Beheer> Administratief> Zorginstellingen>>doc:Trodis.Handleiding.Trombosedienst dossier.Beheer.Administratief.Zorginstellingen.WebHome]] om dit na te kijken.
53
54 Wanneer je de kalender print of mailt, wordt hij ook automatisch naar Medimo verzonden. Wanneer linksonder alleen ‘Medimo-kalenders’ is aangevinkt (en geen van de andere opties), dan moet de kalender nog apart vrijgegeven worden. Volg daarvoor het pad Dagproductie> Kalenders> Vrijgeven digitale kalenders.
55
56 == NPT-kalender ==
57
58
59 Deze optie is alleen zichtbaar wanneer je in tabblad ‘Extra-1’ een zorginstelling invult waar in de ketenhub een zorginstelling medewerker is gekoppeld aan deze zorginstelling. Alleen de organisatiebeheerder van de ketenhub kan inzien of er een zorginstelling medewerkers is gekoppeld aan de zorginstelling.
60
61 Wanneer je de kalender print of mailt, wordt hij ook automatisch in de NPT module zichtbaar. Wanneer linksonder alleen ‘NPT-kalenders’ is aangevinkt (en geen van de andere opties), dan moet de kalender nog apart vrijgegeven worden. Volg daarvoor het pad Dagproductie> Kalenders> Vrijgeven digitale kalenders..
62
63
64 = Tijdelijk adres =
65
66 Indien een patiënt tijdelijk op een ander adres verblijft, kan je dit hier invullen. Het adres verschijnt automatisch op de kalender en als informatie voor de prikster. De contactgegevens in het (eerste) tabblad ‘NAW’ worden rood en krijgen de melding ‘Let op: tijdelijk adres’.
67
68 Sommige velden zijn verplicht in te vullen, de rest is optioneel:
69
70 * **Naam (verplicht)**: hier wordt de naam van de locatie/instelling waar de patiënt verblijft, bedoeld. Bijvoorbeeld Camping A, Ziekenhuis B
71 * **Straatnaam/ huisnummer/ toevoeging (verplicht)**
72 * **Postcode/ plaats (verplicht)**
73 * **Telefoonnummer (optioneel)**
74 * **Per wanneer (verplicht)**
75 * **T/m (optioneel)**
76
77 Wis het volledige tijdelijke adres met ‘Wis adres’.
78
79 = Werklijst opmerkingen =
80
81 De opmerkingen op de werklijst zijn van belang voor de prikster. Indien de betreffende opmerking slechts één keer in de lijst moet staan, kan je dit aangeven door een * voor de opmerking toe te voegen. Deze opmerking wordt automatisch verwijderd zodra iemand een stollingstijd invoert.
82
83 Je kan een tijdstip voor de prikster aangeven via ‘Prikrouteplanning beïnvloeden’. Afhankelijk van je instellingen bij je trombosedienst zal dit tijdstip zichtbaar op de werklijst verschijnen of verstuurd worden naar het automatisch routeplanningssysteem (Careware/Prins).
84
85 = Ketenzorg =
86
87 Noteer hier de naam van de casemanager.
88
89 = Zorginstelling =
90
91 De trombosedienst kan medewerkers van zorginstellingen toegang verlenen tot de gegevens van patiënten die bij de zorginstelling in kwestie aangesloten zijn. Afhankelijk van de patiëntsoort hebben medewerkers alleen toegang tot de kalender, of kunnen ze ook de INR doorgeven.
92
93 Je kan hier alleen zorginstellingen toevoegen die geregistreerd zijn in [[Beheer> Administratief> Zorginstellingen>>doc:Trodis.Handleiding.Trombosedienst dossier.Beheer.Administratief.Zorginstellingen.WebHome]]. Is er een zorginstelling medewerker in de ketenhub gekoppeld aan de zorginstelling, dan wordt de patiënt automatisch zichtbaar bij de zorginstelling in de NPT-module.
94
95 Het adres van de zorginstelling overnemen naar het tijdelijk adres? Dat kan in één klik met 'Adres naar tijdelijk adres’.
96
97 == WLZ patiënt ==
98
99 Wanneer de optie ‘Patiënt valt onder WLZ’ wordt aangevinkt, dan kan dit gebruikt worden voor de facturatie van de WLZ patiënten.
100
101 = Automatisch bellen =
102
103 Als de trombosedienst gebruikmaakt van automatisch bellen, kan je de optie ‘Automatisch bellen is toegestaan’ aanvinken. Patiënten worden indien mogelijk automatisch opgebeld en staan niet langer op de bellijst. Vink je de optie niet aan, dan worden de patiënten aan de bellijst toegevoegd.*
104
105 (% class="box infomessage" %)
106 (((
107 *Heb je deze optie niet en wil je gebruik maken van automatisch bellen, neem dan contact op met ASolutions Healthcare.
108 )))
109
110 = Wijzig =
111
112 == [[image:1565340507840-304.png]] Zorgverzekering ==
113
114 |=Veld|=Type|=Lengte|=Omschrijving / Toelichting
115 |Verzekeraarcode|Dropdown| |
116 |Polisnummer|Numerieke invoer|Oneindig|
117 |Ingangsnummer|Numerieke invoer|Oneindig|
118
119 == Kalender ==
120
121 |=Veld|=Type|=Lengte|=Toelichting
122 |Gescheiden prinstroom|Checkbox| |
123 |Print kalender|Checkbox| |
124 |Mail kalender|Checkbox| |
125 |Tropaz kalender|Checkbox| |
126
127 == Tijdelijk adres ==
128
129 |=Veld|=Type|=Lengte|=Omschrijving / Toelichting
130 |Naam locatie|Alfanumerieke invoer|Oneindig|
131 |Straat|Alfanumerieke invoer|Oneindig|
132 |Huisnummer|Numerieke invoer|Oneindig|
133 |Toevoeging|Alfanumerieke invoer|Oneindig|
134 |Postcode|Alfanumerieke invoer|Oneindig|
135 |Plaats|Alfanumerieke invoer|Oneindig|
136 |Telefoonnummer|Numerieke invoer|Oneindig|
137 |Per wanneer|Numerieke invoer|Oneindig|
138 |T/m|Numerieke invoer|Oneindig|
139
140 == Werklijst opmerking ==
141
142 |=Veld|=Type|=Lengte|=Omschrijving / Toelichting
143 |Werklijst tekst|Alfanumerieke invoer|Oneindig|
144 |Prikrouteplanning beïnvloeden|Checkbox| |
145 |Tijd|Dropdown| |
146
147 == Automatisch bellen ==
148
149 |=Veld|=Type|=Lengte|=Omschrijving / Toelichting
150 |Automatisch bellen is toegestaan|Checkbox| |
151
152 == WLZ ==
153
154 |=Veld|=Type|=Lengte|=Omschrijving / Toelichting
155 |Patiënt valt onder WLZ|Checkbox| |
156 |Per|Numerieke invoer|Oneindig|
157
158 == Zorginstelling ==
159
160 |=Veld|=Type|=Lengte|=Toelichting
161 |Zorginstelling|Selectie popup| |
162 |E-mail|Alfanumerieke invoer|Oneindig|
163 |Telefoonnummer|Numerieke invoer|Oneindig|
164 |Faxnummer|Numerieke invoer|Oneindig|
165
166 == Ketenzorg ==
167
168 |=Veld|=Type|=Lengte|=Omschrijving / Toelichting
169 |Casemanager|Alfanumerieke invoer|Oneindig|
170
171 = Database =
172
173 == Zorgverzekering ==
174
175 |=Omschrijving|=Tabel|=Veld|=Toelichting
176 |Verzekeraarcode|Patienten|ActueleZorgverzekeraar#OID|
177 |Polisnummer|Patienten|ActueelVerzekerdeNummer|
178 |Ingangsnummer|Patienten|DatumIngangActueleVerzekeringsGegevens|
179
180 == Kalender ==
181
182 |=Omschrijving|=Tabel|=Veld|=Toelichting
183 |Gescheiden prinstroom|Patienten|Enveloppelnd|
184 |Print kalender|Patienten|KalenderPrintInd|
185 |Mail kalender|Patienten|KalenderMailInd|
186 |Tropaz kalender|Patienten|KalenderTropazlnd|
187
188 == Tijdelijk adres ==
189
190 |=Veld|=Type|=Lengte|=Toelichting
191 |Naam locatie|TijdelijkeAdressen|TANaam|
192 |Straat|TijdelijkeAdressen|TAStraat|
193 |Huisnummer|TijdelijkeAdressen|TAHuisnummer|
194 |Toevoeging|TijdelijkeAdressen|TAToevoeging|
195 |Postcode|TijdelijkeAdressen|TAPostcode|
196 |Plaats|TijdelijkeAdressen|TAPlaats|
197 |Telefoonnummer|Patienten|Telefoonnummer|
198 |Per wanneer|TijdelijkeAdressen|TAGeldigheidsPeriodeBeginDatum|
199 |T/m|TijdelijkeAdressen|TAGeldigheidPeriodeEindDatum|
200
201 == Werklijst opmerking ==
202
203 |=Omschrijving|=Tabel|=Veld|=Toelichting
204 |Werklijst tekst|Patienten|WerklijstTekst|
205 |Prikrouteplanning beïnvloeden|Patienten|WerklijstPrikroutelnd|
206 |Tijd|Patienten|WerklijstTijd|
207
208 == Automatisch bellen ==
209
210 |=Omschrijving|=Tabel|=Veld|=Toelichting
211 |Automatisch bellen is toegestaan|Patienten|AutomatischBellenInd|
212
213 == WLZ ==
214
215 |=Omschrijving|=Tabel|=Veld|=Toelichting
216 |Patiënt valt onder WLZ|Patienten|WLZlnd|
217 |Per|Patienten|DatumIngangWLZ|
218
219 == Zorginstelling ==
220
221 |=Omschrijving|=Tabel|=Veld|=Toelichting
222 |Zorginstelling|Patienten|ZorgInstelling#OID|
223 |E-mail|Patienten|EmailAdres|
224 |Telefoonnummer|Patienten|Telefoonnummer|
225 |Faxnummer|ZorgInstellingen|Faxnummer|
226
227 == Ketenzorg ==
228
229 |=Omschrijving|=Tabel|=Veld|=Toelichting
230 |Casemanager|Patienten|Casemanager|
Copyright © 2016-2024 ASolutions
Rivium Quadrant 181 - 2909 LC - Capelle aan den IJsselpubliek v14.10.5