1. Stollingstijden importeren

Laatst gewijzigd door Petra Mol op 10-01-2025

Tonen

Er zijn drie onderdelen waarvanuit stollingstijden geimporteerd kunnen worden.

Automaat

Stollingstijden importeren automaat.png

Dit zijn de stollingstijden vanuit de analysers. Het is mogelijk om per analyzer de stollingstijden te importeren of Alle in één keer. Verder kun je ook 1 patiëntnummer invoeren onder Patiëntnummer. Dan wordt de stollingstijd alleen van die patiënt geïmporteerd. In het dossier vind je de INR terug met hierachter geen tekst. 
Druk op 'Start importeren' om de stollingstijden te importeren. In het resultaat vind je terug hoeveel er is geimporteerd. Tijdens het importeren kan worden geklikt op 'stop verwerken'. 

Extern

Stollingstijden importeren Extern.png

Dit zijn de stollingstijden vanuit Trodex en de NPT module. Het is morgelijk om aan te geven dat de stollingstijd verwerkt wordt en/of de uitval. Verder kun je ook 1 patiëntnummer invoeren onder Patiëntnummer. Dan wordt de stollingstijd alleen van die patiënt geimporteerd. In het dossier vind je de INR terug met hierachter een  'E'.
Druk op 'Start importeren' om de stollingstijden te importeren. In het resultaat vind je terug hoeveel er is geimporteerd. Tijdens het importeren kan worden geklikt op 'stop verwerken'. 

Tropaz

Stollingstijden importeren Tropaz.png

Dit zijn de stollingstijden vanuit Tropaz.  Verder kun je ook 1 patiëntnummer invoeren onder Patiëntnummer. Dan wordt de stollingstijd alleen van die patiënt geimporteerd. In het dossier vind je de INR terug met hierachter een  'T'.
Druk op 'Start importeren' om de stollingstijden te importeren. In het resultaat vind je terug hoeveel er is geimporteerd. Tijdens het importeren kan worden geklikt op 'stop verwerken'. 

Resultaat

Na het importeren laat Trodis Web het resultaat zien. Eerdere resultaten zijn terug te vinden onder Resultaten. Het resultaat kun je opslaan of afdrukken. 

In het resultaat is te vinden:

  • Datum van importeren
  • Tijd van importeren
  • Gebruikersnaam die heeft geïmporteerd
  • Aantal te verwerken
  • Aantal gelockte patiënten
  •  
  • Aantal geïmporteerde INR's
  • Aantal niet geïmporteerde INR's
  • Aantal fouten – dit zijn de redenen waarom een INR niet is geïmporteerd:
    • De patiëntstatus is gestopt of overleden.
    • Er is al een recentere uitslag vastgelegd.
    • Datum is voor aanvang van de behandelperiode
    • Bijzonderheden Tropaz, Trodex of NPT module zijn nog niet verwerkt.

Let op dat de INR's van de fouten niet in het patiëntendossier staan!

Hieronder enkele voorbeelden.

Resultaat 1.png

Resultaat 3.png

Resultaat 2.png

Tags:
Copyright © 2016-2025 ASolutions
Rivium Quadrant 181 - 2909 LC - Capelle aan den IJsselpubliek v14.10.5