Wijzigen voor document 01. Administratief

Laatst gewijzigd door Petra Mol op 04-03-2025

<
Van versie < 4.1 >
gewijzigd door Petra Mol
op 21-08-2024
Naar versie < 4.2 >
gewijzigd door Petra Mol
op 21-08-2024
>
Opmerking bij wijziging: Er is geen opmerking bij deze versie

Samenvatting

Details

Paginaeigenschappen
Inhoud
... ... @@ -1,4 +1,27 @@
1 -= =
1 +Onder administratieve instellingen kunnen onderdelen worden aangepast zoals algemene afspraak instellingen, automatische berichten, briefsjablonen, werklijsten en nog veel meer.
2 2  
3 -{{children/}}
3 +[[image:Beheer - Administratief.png]]
4 4  
5 +In het menu aan de linkerkant kan gekozen worden voor
6 +
7 +|=Optie|=Uitleg
8 +|Algemeen|Administratieve functies
9 +|Algemene afspraakinstellingen|Instellingen rondom de volgende afspraak
10 +|Algmene dagen afwijkende capaciteit|Instellen op welke dag afwijkende capaciteit is
11 +|Alternatieve patiëntnummer bron|Doseerlijsten goed, experimenteel, niet of arts en doseeradviseur.
12 +|Andere systemen|Verschillende taaklijsten die per trombosedienst instelbaar zijn
13 +|Automatisch verwerk Tropaz bijzonderheden|Verschillende patiëntlijsten die per trombosedienst instelbaar zijn
14 +| |
15 +| |
16 +| |
17 +| |
18 +| |
19 +| |
20 +| |
21 +| |
22 +| |
23 +| |
24 +| |
25 +| |
26 +
27 +{{children/}}

Inhoudsopgave

Copyright © 2016-2025 ASolutions
Rivium Quadrant 181 - 2909 LC - Capelle aan den IJsselpubliek v14.10.5