Beheer

Laatst gewijzigd door Petra Mol op 04-04-2024

1712234834223-750.png

In dit hoofdstuk gaan we het hebben over "Beheer". Hier vind je alle instellingen en informatie die je nodig hebt voor het beheren van patiënten en bijbehorende gegevens.

We verdelen dit hoofdstuk in drie categorieën:

  1. Administratieve instellingen: Hier vind je controlelocaties, Tropaz-instellingen en andere algemene instellingen.
  2. Medische instellingen: Hier vind je informatie over indicaties, contra-indicaties, anticoagulanten en dergelijke.
  3. Systeeminstellingen: Dit bevat gebruikersbeheer, rollen, Trodis-functies en meer.

Voordat je aan de slag gaat met Beheer, is het belangrijk om te weten dat alle instellingen die je hier aanpast, van invloed zijn op de hele database. Als je bijvoorbeeld een instelling verwijdert, wordt deze automatisch verwijderd voor alle patiënten die deze instelling ooit hebben gehad.

In alle beheerschermen zul je vaak het zoekveld "Zoektekst" zien. Hiermee kun je codes en namen opzoeken in Trodis. Je kunt je zoekopdracht verfijnen door te filteren op 'actief' of 'inactief'. Als je alle resultaten wilt zien, laat je het zoekveld leeg en klik je op Zoeken.
image-20230103092630-2.png

In deze beheerschermen zie je ook vaak de knoppen "Nieuw", "Wijzig" en "Verwijderen" terugkomen. Hiermee kun je gegevens toevoegen, aanpassen of verwijderen.

image-20230103092630-3.png

Als je bepaalde instellingen wilt wijzigen die invloed kunnen hebben op alle patiënten, overleg dan met ASolutions voordat je ze in productie wijzigt.

Tags:

Inhoudsopgave

Copyright © 2016-2024 ASolutions
Rivium Quadrant 181 - 2909 LC - Capelle aan den IJsselpubliek v14.10.5