Wijzigen voor document 01. Administratief

Laatst gewijzigd door Petra Mol op 20-06-2025

<
Van versie < 35.9 >
gewijzigd door Petra Mol
op 04-03-2025
Naar versie < 35.10 >
gewijzigd door Petra Mol
op 20-06-2025
>
Opmerking bij wijziging: Er is geen opmerking bij deze versie

Samenvatting

Details

Paginaeigenschappen
Inhoud
... ... @@ -4,9 +4,8 @@
4 4  [[image:Beheer - Administratief.png]]
5 5  
6 6  
7 -In het menu aan de linkerkant kan gekozen worden voor:
7 +In het menu aan de linkerkant kun je kiezen uit:
8 8  
9 -
10 10  |=(% style="width: 565px;" %)Optie|=(% style="width: 659px;" %)Uitleg
11 11  |(% style="width:565px" %)[[Algemeen>>doc:Trodis.Handleiding.Trombosedienst dossier.Beheer.01\. Administratief.Algemeen.WebHome]]|(% style="width:659px" %)Administratieve functies.
12 12  |(% style="width:565px" %)[[Algemene afspraakinstellingen>>doc:Trodis.Handleiding.Trombosedienst dossier.Beheer.01\. Administratief.Algemene dagen afwijkende capaciteit.WebHome]]|(% style="width:659px" %)Instellingen rondom de volgende afspraak.

Inhoudsopgave

Copyright © 2016-2025 ASolutions
Rivium Quadrant 181 - 2909 LC - Capelle aan den IJsselpubliek v14.10.5