Wijzigen voor document 01. Administratief
Laatst gewijzigd door Petra Mol op 04-03-2025
Samenvatting
-
Paginaeigenschappen (1 gewijzigd, 0 toegevoegd, 0 verwijderd)
-
Objecten (1 gewijzigd, 0 toegevoegd, 0 verwijderd)
Details
- Paginaeigenschappen
-
- Inhoud
-
... ... @@ -1,12 +1,11 @@ 1 1 Onder administratieve instellingen kunnen onderdelen worden aangepast zoals algemene afspraak instellingen, automatische berichten, briefsjablonen, werklijsten en nog veel meer. 2 + 2 2 3 - 4 4 [[image:Beheer - Administratief.png]] 5 5 6 6 7 7 In het menu aan de linkerkant kan gekozen worden voor: 8 8 9 - 10 10 |=(% style="width: 565px;" %)Optie|=(% style="width: 659px;" %)Uitleg 11 11 |(% style="width:565px" %)[[Algemeen>>doc:Trodis.Handleiding.Trombosedienst dossier.Beheer.01\. Administratief.Algemeen.WebHome]]|(% style="width:659px" %)Administratieve functies. 12 12 |(% style="width:565px" %)[[Algemene afspraakinstellingen>>doc:Trodis.Handleiding.Trombosedienst dossier.Beheer.01\. Administratief.Algemene dagen afwijkende capaciteit.WebHome]]|(% style="width:659px" %)Instellingen rondom de volgende afspraak.
- XWiki.ASolutionsDocumentClass[0]
-
- revision
-
... ... @@ -1,1 +1,1 @@ 1 - 35.61 +6.2