Beheer
In dit onderdeel gaat het over het "Beheer". Hier vind je alle instellingen en informatie die je nodig hebt voor het beheren van patiënten en bijbehorende gegevens.
In het menu aan de linkerkant kan gekozen worden voor:
Optie | Uitleg |
---|---|
Administratieve instellingen | Hier vind je controlelocaties, Tropaz-instellingen en andere algemene instellingen. |
Medische instellingen | Hier vind je informatie over indicaties, contra-indicaties, anticoagulantia en dergelijke. |
Systeeminstellingen | Dit bevat gebruikersbeheer, rollen, Trodis-functies en meer. |
LSP | Hier vind je de LSP module. |
Rapporten | Hier vind je informatie over het aanmaken van diverse rapporten. |
Unlock patiënten | Unlocken van patiënten. |
Unlock functies | Unlocken van functies. |
Doseervak verplaatsen | Verplaatsen van doseervakken. |
Voordat je aan de slag gaat met "Beheer", is het belangrijk om te weten dat alle instellingen die je hier aanpast, van invloed zijn op de hele database. Als je bijvoorbeeld een instelling verwijdert, wordt deze automatisch verwijderd voor alle patiënten die deze instelling ooit hebben gehad. Als je bepaalde instellingen wijzigt die invloed hebben op alle patiënten, overleg dan met ASolutions.
In alle beheerschermen zul je vaak het zoekveld 'Zoektekst' zien. Hiermee kun je codes en namen opzoeken in Trodis. Je kan de zoekopdracht verfijnen door te filteren op 'actief' of 'inactief'. Als je alle resultaten wilt zien, laat je het zoekveld leeg en klik je op 'Zoeken'.
In deze beheerschermen zie je ook vaak de knoppen 'Nieuw', 'Wijzig' en 'Verwijderen' terugkomen. Hiermee kun je gegevens toevoegen, aanpassen of verwijderen.