Beheer

Laatst gewijzigd door Petra Mol op 18-10-2024

In dit onderdeel gaat het over het "Beheer". Hier vind je alle instellingen en informatie die je nodig hebt voor het beheren van patiënten en bijbehorende gegevens.

Beheer.png

In het menu aan de linkerkant kan gekozen worden voor:

OptieUitleg
Administratieve instellingenHier vind je controlelocaties, Tropaz-instellingen en andere algemene instellingen.
Medische instellingenHier vind je informatie over indicaties, contra-indicaties, anticoagulantia en dergelijke.
SysteeminstellingenDit bevat gebruikersbeheer, rollen, Trodis-functies en meer.
LSPHier vind je de LSP module.
RapportenHier vind je informatie over het aanmaken van diverse rapporten.
Unlock patiëntenUnlocken van patiënten.
Unlock functiesUnlocken van functies.
Doseervak verplaatsenVerplaatsen van doseervakken.

Voordat je aan de slag gaat met "Beheer", is het belangrijk om te weten dat alle instellingen die je hier aanpast, van invloed zijn op de hele database. Als je bijvoorbeeld een instelling verwijdert, wordt deze automatisch verwijderd voor alle patiënten die deze instelling ooit hebben gehad. Als je bepaalde instellingen wijzigt die invloed hebben op alle patiënten, overleg dan met ASolutions.

In alle beheerschermen zul je vaak het zoekveld 'Zoektekst' zien. Hiermee kun je codes en namen opzoeken in Trodis. Je kan de zoekopdracht verfijnen door te filteren op 'actief' of 'inactief'. Als je alle resultaten wilt zien, laat je het zoekveld leeg en klik je op 'Zoeken'.

Beheer - Zoek.png

In deze beheerschermen zie je ook vaak de knoppen 'Nieuw', 'Wijzig' en 'Verwijderen' terugkomen. Hiermee kun je gegevens toevoegen, aanpassen of verwijderen.

Beheer - Nieuw en wijzig.png

Tags:

Inhoudsopgave

Copyright © 2016-2024 ASolutions
Rivium Quadrant 181 - 2909 LC - Capelle aan den IJsselpubliek v14.10.5