Wiki broncode van 02. Tabblad Extra-1

Version 12.1 by SofieVanErk on 03-01-2023

Hide last authors
SofieVanErk 12.1 1 In dit venster kan je administratieve onderwerpen als zorgverzekering, kalenders en tijdelijk adres vastleggen.
SofieVanErk 4.1 2
3 = Zorgverzekering =
4
SofieVanErk 12.1 5 Gebruik je Trodis om te factureren, dan vul je hier de gegevens van de zorgverzekering van je patiënt in.
SofieVanErk 4.1 6
7 = Kalender =
8
SofieVanErk 12.1 9 Je kan uit vijf opties kiezen om de kalender door te geven aan de patiënt. ‘Print kalender’ is standaard aangeduid. De andere opties op een rijtje, we lichten hieronder toe:
SofieVanErk 4.1 10
SofieVanErk 12.1 11 * **Print kalender**
12 * **Mail kalender**
13 * **Medimo-kalender**
14 * **Tropaz-kalender**
15 * **NPT kalender**
SofieVanErk 4.1 16
17
SofieVanErk 12.1 18 == Print kalender ==
SofieVanErk 4.1 19
SofieVanErk 12.1 20 Verstuur een kalender per post naar je patiënt door ‘Print kalender’ aan te vinken.
SofieVanErk 4.1 21
SofieVanErk 12.1 22 Je kan de kalenders zelf printen (Dagproductie> Kalenders> Afdrukken kalenders) of je kan het bestand aan de drukker bezorgen (Dagproductie> Kalenders> Paragon kalenders).
23
24 == Gescheiden printstroom ==
25
26 Wil je de kalender gescheiden printen van alle overige kalenders, dan kan je voor de optie ‘Gescheiden printstroom’ kiezen. Let op: vink je dit aan, dan wordt de kalender van de patiënt niet afgedrukt bij het normale printproces.
27
28 Voor meer informatie, zie Dagproductie> Kalenders> Afdrukken kalenders.
29
30 == Mail kalender ==
31
SofieVanErk 4.1 32 Wanneer mail  kalender aangevinkt is, dan wordt er per mail een kalender in PDF formaat naar de patiënt verstuurd.
33
34 De kalenders worden gemaild via Dagproduktie-> Kalenders-> E-mailen kalenders.
35
SofieVanErk 12.1 36 == Gescheiden printstroom ==
SofieVanErk 4.1 37
38 Wanneer het wenselijk is om de kalender gescheiden te printen van alle overige kalenders, dan kan voor de optie gescheiden printstroom gekozen worden.
39
40 Let op: als je dit vinkje aan zet wordt de kalender van de patiënt bij het normale print proces niet afgedrukt.
41
42 Voor meer informatie zie Dagproduktie-> Kalenders-> Afdrukken kalenders.
43
SofieVanErk 12.1 44 == Tropaz-kalender ==
SofieVanErk 4.1 45
SofieVanErk 12.1 46 Deze optie is alleen zichtbaar wanneer in tabblad ‘Extra-2' ‘Tropaz-ondersteuning’ is aangevinkt. Dat betekent dat de patiënt over een Tropaz-account beschikt. Wanneer de patiënt gebruikmaakt van dit account, is de optie ‘Tropaz-kalender’ automatisch aangevinkt.
SofieVanErk 4.1 47
SofieVanErk 12.1 48 Wanneer je deze kalender print of mailt, verschijnt hij automatisch in Tropaz. Wanneer linksonder alleen ‘Tropaz-kalenders’ is aangevinkt, dan moet de kalender nog apart vrijgegeven worden. Volg daarvoor het pad Dagproductie> Kalenders> Vrijgeven digitale kalenders.
SofieVanErk 4.1 49
SofieVanErk 12.1 50 == Medimo-kalender ==
51
52
53 Deze optie is alleen zichtbaar wanneer je in tabblad ‘Extra-1’ een zorginstelling invult waar een Medimo-code aan gekoppeld is. Volg [[Beheer> Administratief> Zorginstellingen>>doc:Trodis.Handleiding.Trombosedienst dossier.Beheer.Administratief.Zorginstellingen.WebHome]] om dit na te kijken.
54
55 Wanneer je de kalender print of mailt, wordt hij ook automatisch naar Medimo verzonden. Wanneer linksonder alleen ‘Medimo-kalenders’ is aangevinkt (en geen van de andere opties), dan moet de kalender nog apart vrijgegeven worden. Volg daarvoor het pad Dagproductie> Kalenders> Vrijgeven digitale kalenders.
56
57 == NPT-kalender ==
58
59
60 Deze optie is alleen zichtbaar wanneer je in tabblad ‘Extra-1’ een zorginstelling invult waar in de ketenhub een zorginstelling medewerker is gekoppeld aan deze zorginstelling. Alleen de organisatiebeheerder van de ketenhub kan inzien of er een zorginstelling medewerkers is gekoppeld aan de zorginstelling.
61
62 Wanneer je de kalender print of mailt, wordt hij ook automatisch in de NPT module zichtbaar. Wanneer linksonder alleen ‘NPT-kalenders’ is aangevinkt (en geen van de andere opties), dan moet de kalender nog apart vrijgegeven worden. Volg daarvoor het pad Dagproductie> Kalenders> Vrijgeven digitale kalenders..
63
64
SofieVanErk 4.1 65 = Tijdelijk adres =
66
SofieVanErk 12.1 67 Indien een patiënt tijdelijk op een ander adres verblijft, kan je dit hier invullen. Het adres verschijnt automatisch op de kalender en als informatie voor de prikster. De contactgegevens in het (eerste) tabblad ‘NAW’ worden rood en krijgen de melding ‘Let op: tijdelijk adres’.
SofieVanErk 4.1 68
SofieVanErk 12.1 69 Sommige velden zijn verplicht in te vullen, de rest is optioneel:
SofieVanErk 4.1 70
SofieVanErk 12.1 71 * **Naam (verplicht)**: hier wordt de naam van de locatie/instelling waar de patiënt verblijft, bedoeld. Bijvoorbeeld Camping A, Ziekenhuis B
72 * **Straatnaam/ huisnummer/ toevoeging (verplicht)**
73 * **Postcode/ plaats (verplicht)**
74 * **Telefoonnummer (optioneel)**
75 * **Per wanneer (verplicht)**
76 * **T/m (optioneel)**
SofieVanErk 4.1 77
SofieVanErk 12.1 78 Wis het volledige tijdelijke adres met ‘Wis adres’.
SofieVanErk 4.1 79
80 = Werklijst opmerkingen =
81
SofieVanErk 12.1 82 De opmerkingen op de werklijst zijn van belang voor de prikster. Indien de betreffende opmerking slechts één keer in de lijst moet staan, kan je dit aangeven door een * voor de opmerking toe te voegen. Deze opmerking wordt automatisch verwijderd zodra iemand een stollingstijd invoert.
SofieVanErk 4.1 83
SofieVanErk 12.1 84 Je kan een tijdstip voor de prikster aangeven via ‘Prikrouteplanning beïnvloeden’. Afhankelijk van je instellingen bij je trombosedienst zal dit tijdstip zichtbaar op de werklijst verschijnen of verstuurd worden naar het automatisch routeplanningssysteem (Careware/Prins).
SofieVanErk 4.1 85
86 = Ketenzorg =
87
SofieVanErk 12.1 88 Noteer hier de naam van de casemanager.
SofieVanErk 4.1 89
90 = Zorginstelling =
91
SofieVanErk 12.1 92 De trombosedienst kan medewerkers van zorginstellingen toegang verlenen tot de gegevens van patiënten die bij de zorginstelling in kwestie aangesloten zijn. Afhankelijk van de patiëntsoort hebben medewerkers alleen toegang tot de kalender, of kunnen ze ook de INR doorgeven.
SofieVanErk 4.1 93
SofieVanErk 12.1 94 Je kan hier alleen zorginstellingen toevoegen die geregistreerd zijn in [[Beheer> Administratief> Zorginstellingen>>doc:Trodis.Handleiding.Trombosedienst dossier.Beheer.Administratief.Zorginstellingen.WebHome]]. Is er een zorginstelling medewerker in de ketenhub gekoppeld aan de zorginstelling, dan wordt de patiënt automatisch zichtbaar bij de zorginstelling in de NPT-module.
SofieVanErk 4.1 95
SofieVanErk 12.1 96 Het adres van de zorginstelling overnemen naar het tijdelijk adres? Dat kan in één klik met 'Adres naar tijdelijk adres’.
SofieVanErk 4.1 97
98 = WLZ patiënt =
99
100 Wanneer de optie ‘Patiënt valt onder WLZ’ wordt aangevinkt, dan kan dit gebruikt worden voor de facturatie van de WLZ patiënten.
101
102 = Automatisch bellen =
103
SofieVanErk 12.1 104 Als de trombosedienst gebruikmaakt van automatisch bellen, kan je de optie ‘Automatisch bellen is toegestaan’ aanvinken. Patiënten worden indien mogelijk automatisch opgebeld en staan niet langer op de bellijst. Vink je de optie niet aan, dan worden de patiënten aan de bellijst toegevoegd.*
SofieVanErk 4.1 105
106 (% class="box infomessage" %)
107 (((
108 *Heb je deze optie niet en wil je gebruik maken van automatisch bellen, neem dan contact op met ASolutions Healthcare.
109 )))
Maaike Borman 9.1 110
111 = Wijzig =
112
113 == [[image:1565340507840-304.png]] Zorgverzekering ==
114
Maaike Borman 10.1 115 |=Veld|=Type|=Lengte|=Omschrijving / Toelichting
116 |Verzekeraarcode|Dropdown| |
117 |Polisnummer|Numerieke invoer|Oneindig|
118 |Ingangsnummer|Numerieke invoer|Oneindig|
Maaike Borman 9.1 119
120 == Kalender ==
121
Maaike Borman 10.1 122 |=Veld|=Type|=Lengte|=Toelichting
123 |Gescheiden prinstroom|Checkbox| |
124 |Print kalender|Checkbox| |
125 |Mail kalender|Checkbox| |
126 |Tropaz kalender|Checkbox| |
Maaike Borman 9.1 127
128 == Tijdelijk adres ==
129
Maaike Borman 10.1 130 |=Veld|=Type|=Lengte|=Omschrijving / Toelichting
131 |Naam locatie|Alfanumerieke invoer|Oneindig|
132 |Straat|Alfanumerieke invoer|Oneindig|
133 |Huisnummer|Numerieke invoer|Oneindig|
134 |Toevoeging|Alfanumerieke invoer|Oneindig|
135 |Postcode|Alfanumerieke invoer|Oneindig|
136 |Plaats|Alfanumerieke invoer|Oneindig|
137 |Telefoonnummer|Numerieke invoer|Oneindig|
138 |Per wanneer|Numerieke invoer|Oneindig|
139 |T/m|Numerieke invoer|Oneindig|
Maaike Borman 9.1 140
141 == Werklijst opmerking ==
142
Maaike Borman 10.1 143 |=Veld|=Type|=Lengte|=Omschrijving / Toelichting
144 |Werklijst tekst|Alfanumerieke invoer|Oneindig|
145 |Prikrouteplanning beïnvloeden|Checkbox| |
146 |Tijd|Dropdown| |
Maaike Borman 9.1 147
148 == Automatisch bellen ==
149
Maaike Borman 10.1 150 |=Veld|=Type|=Lengte|=Omschrijving / Toelichting
151 |Automatisch bellen is toegestaan|Checkbox| |
Maaike Borman 9.1 152
153 == WLZ ==
154
Maaike Borman 10.1 155 |=Veld|=Type|=Lengte|=Omschrijving / Toelichting
156 |Patiënt valt onder WLZ|Checkbox| |
157 |Per|Numerieke invoer|Oneindig|
Maaike Borman 9.1 158
159 == Zorginstelling ==
160
Maaike Borman 10.1 161 |=Veld|=Type|=Lengte|=Toelichting
162 |Zorginstelling|Selectie popup| |
163 |E-mail|Alfanumerieke invoer|Oneindig|
164 |Telefoonnummer|Numerieke invoer|Oneindig|
165 |Faxnummer|Numerieke invoer|Oneindig|
Maaike Borman 9.1 166
167 == Ketenzorg ==
168
Maaike Borman 10.1 169 |=Veld|=Type|=Lengte|=Omschrijving / Toelichting
170 |Casemanager|Alfanumerieke invoer|Oneindig|
Maaike Borman 9.1 171
Maaike Borman 10.1 172 = Database =
173
174 == Zorgverzekering ==
175
176 |=Omschrijving|=Tabel|=Veld|=Toelichting
177 |Verzekeraarcode|Patienten|ActueleZorgverzekeraar#OID|
Maaike Borman 10.2 178 |Polisnummer|Patienten|ActueelVerzekerdeNummer|
179 |Ingangsnummer|Patienten|DatumIngangActueleVerzekeringsGegevens|
Maaike Borman 10.1 180
181 == Kalender ==
182
183 |=Omschrijving|=Tabel|=Veld|=Toelichting
Maaike Borman 10.2 184 |Gescheiden prinstroom|Patienten|Enveloppelnd|
Maaike Borman 10.1 185 |Print kalender|Patienten|KalenderPrintInd|
186 |Mail kalender|Patienten|KalenderMailInd|
Maaike Borman 10.2 187 |Tropaz kalender|Patienten|KalenderTropazlnd|
Maaike Borman 10.1 188
189 == Tijdelijk adres ==
190
191 |=Veld|=Type|=Lengte|=Toelichting
Maaike Borman 10.2 192 |Naam locatie|TijdelijkeAdressen|TANaam|
193 |Straat|TijdelijkeAdressen|TAStraat|
194 |Huisnummer|TijdelijkeAdressen|TAHuisnummer|
195 |Toevoeging|TijdelijkeAdressen|TAToevoeging|
196 |Postcode|TijdelijkeAdressen|TAPostcode|
197 |Plaats|TijdelijkeAdressen|TAPlaats|
Maaike Borman 10.1 198 |Telefoonnummer|Patienten|Telefoonnummer|
Maaike Borman 10.2 199 |Per wanneer|TijdelijkeAdressen|TAGeldigheidsPeriodeBeginDatum|
200 |T/m|TijdelijkeAdressen|TAGeldigheidPeriodeEindDatum|
Maaike Borman 10.1 201
202 == Werklijst opmerking ==
203
204 |=Omschrijving|=Tabel|=Veld|=Toelichting
205 |Werklijst tekst|Patienten|WerklijstTekst|
Maaike Borman 10.2 206 |Prikrouteplanning beïnvloeden|Patienten|WerklijstPrikroutelnd|
207 |Tijd|Patienten|WerklijstTijd|
Maaike Borman 10.1 208
209 == Automatisch bellen ==
210
211 |=Omschrijving|=Tabel|=Veld|=Toelichting
212 |Automatisch bellen is toegestaan|Patienten|AutomatischBellenInd|
213
214 == WLZ ==
215
216 |=Omschrijving|=Tabel|=Veld|=Toelichting
Maaike Borman 10.2 217 |Patiënt valt onder WLZ|Patienten|WLZlnd|
218 |Per|Patienten|DatumIngangWLZ|
Maaike Borman 10.1 219
220 == Zorginstelling ==
221
222 |=Omschrijving|=Tabel|=Veld|=Toelichting
223 |Zorginstelling|Patienten|ZorgInstelling#OID|
Maaike Borman 10.2 224 |E-mail|Patienten|EmailAdres|
Maaike Borman 10.1 225 |Telefoonnummer|Patienten|Telefoonnummer|
Maaike Borman 10.2 226 |Faxnummer|ZorgInstellingen|Faxnummer|
Maaike Borman 10.1 227
228 == Ketenzorg ==
229
230 |=Omschrijving|=Tabel|=Veld|=Toelichting
231 |Casemanager|Patienten|Casemanager|
Copyright © 2016-2025 ASolutions
Rivium Quadrant 181 - 2909 LC - Capelle aan den IJsselpubliek v14.10.5