Wiki broncode van 02. Tabblad Extra-1

Version 10.2 by Maaike Borman on 23-08-2019

Show last authors
1 Op tabblad Extra-1 worden verschillende administratieve onderwerpen vastgelegd.
2
3 = Zorgverzekering =
4
5 Als Trodis gebruikt wordt om te factureren, dan kunnen hier de gegevens van de zorgverzekering van de patiënt worden ingevuld.
6
7 = Kalender =
8
9 Er kunnen vier verschillende opties gekozen worden om de kalender door te geven aan de patiënt. Minstens één optie van ‘Print kalender’, ‘E-mail kalender’ of ‘Tropaz kalender’ moet aangevinkt zijn. Standaard staat ‘Print kalender’ ingesteld.
10
11 **Print kalender**
12
13 Wanneer print kalender aangevinkt is, dan wordt er per post een kalender naar de patiënt verstuurd.
14
15 De kalenders kunnen afgedrukt worden (Dagproduktie-> Kalenders-> Afdrukken kalenders) of er kan een bestand naar de drukker gestuurd worden (Dagproduktie-> Kalenders->Paragon kalenders).
16
17 **Mail kalender**
18
19 Wanneer mail  kalender aangevinkt is, dan wordt er per mail een kalender in PDF formaat naar de patiënt verstuurd.
20
21 De kalenders worden gemaild via Dagproduktie-> Kalenders-> E-mailen kalenders.
22
23 **Gescheiden printstroom**
24
25 Wanneer het wenselijk is om de kalender gescheiden te printen van alle overige kalenders, dan kan voor de optie gescheiden printstroom gekozen worden.
26
27 Let op: als je dit vinkje aan zet wordt de kalender van de patiënt bij het normale print proces niet afgedrukt.
28
29 Voor meer informatie zie Dagproduktie-> Kalenders-> Afdrukken kalenders.
30
31 **Tropaz kalender**
32
33 Het vinkje “Tropaz kalender” is alleen zichtbaar als op tabblad Extra-2 het vinkje “Tropaz ondersteuning” aan staat. De patiënt heeft dan een Tropaz account. Wanneer de patiënt gebruik maakt van Tropaz is de optie ‘Tropaz kalender’ automatisch aangevinkt.
34
35 De kalender wordt automatisch zichtbaar in Tropaz wanneer de kalender geprint of gemaild is. Wanneer enkel ‘Tropaz kalenders’ is aangevinkt, dan dient de kalender apart te worden vrijgegeven. De Tropaz kalenders worden vrijgegeven via Dagproduktie->Kalenders->Vrijgeven Tropazkalenders.
36
37 = Tijdelijk adres =
38
39 Indien een patiënt tijdelijk op een ander adres verblijft, kan dit adres hier worden ingevuld. Dit adres wordt kenbaar gemaakt op de kalender en voor de prikster. Op tabblad NAW worden de contactgegevens rood gekleurd en wordt er een melding gegeven ‘Let op: tijdelijk adres’.
40
41 De volgende velden kunnen ingevuld worden.
42
43 * Naam (verplicht). Hier wordt de naam van de locatie/instelling waar de patiënt verblijft bedoeld. Bijvoorbeeld Camping a, Ziekenhuis B.
44 * Straatnaam/ huisnummer/toevoeging (verplicht)
45 * Postcode/ plaats (verplicht)
46 * Telefoonnummer (optioneel)
47 * Per wanneer (verplicht)
48 * t/m (optioneel)
49
50 Via wis adres wordt het gehele tijdelijke adres verwijderd.
51
52 = Werklijst opmerkingen =
53
54 De opmerkingen op de werklijst worden zichtbaar voor de prikster. Indien éénmalig een opmerking geplaatst moet worden, kan dit aangegeven worden door middel van een ‘*’ voor de opmerking te plaatsen. De opmerking met een * er voor wordt verwijderd op het moment dat er een stollingstijd wordt ingevoerd.
55
56 Er kan een tijdstip worden aangegeven voor de prikster door middel van ‘Prikrouteplanning beïnvloeden’. Afhankelijk van de instellingen bij uw Trombosedienst wordt dit tijdstip geplaatst op de werklijst of verstuurd naar het automatisch routeplanningssysteem (Careware/ Prins).
57
58 = Ketenzorg =
59
60 Hier kan de naam van de casemanager genoteerd worden.
61
62 = Zorginstelling =
63
64 Indien de trombosedienst gebruik maakt van Tropaz, dan kan de trombosedienst medewerkers in een zorginstelling toegang geven in Tropaz tot de gegevens van de patiënten in de zorginstelling. Afhankelijk van de patiëntsoort kan enkel de kalender ingezien worden of kan via de zorg tevens de INR worden doorgegeven.
65
66 Indien de trombosedienst gebruik maakt van de koppeling met Medimo wordt via de zorginstelling de koppeling gemaakt.
67
68 Het adres van de zorginstelling kan worden overgenomen bij het tijdelijke adres door middel van de knop ‘Adres naar tijdelijk adres’.
69
70 = WLZ patiënt =
71
72 Wanneer de optie ‘Patiënt valt onder WLZ’ wordt aangevinkt, dan kan dit gebruikt worden voor de facturatie van de WLZ patiënten.
73
74 = Automatisch bellen =
75
76 Indien er gebruik wordt gemaakt van het automatisch bellen, kan de optie ‘Automatisch bellen is toegestaan’ aangevinkt worden. Deze patiënten worden indien mogelijk automatisch gebeld en worden niet op de bellijst geplaatst. Staat de optie niet aan, dan worden de patiënten op de bellijst geplaatst. *
77
78 (% class="box infomessage" %)
79 (((
80 *Heb je deze optie niet en wil je gebruik maken van automatisch bellen, neem dan contact op met ASolutions Healthcare.
81 )))
82
83 = Wijzig =
84
85 == [[image:1565340507840-304.png]] Zorgverzekering ==
86
87 |=Veld|=Type|=Lengte|=Omschrijving / Toelichting
88 |Verzekeraarcode|Dropdown| |
89 |Polisnummer|Numerieke invoer|Oneindig|
90 |Ingangsnummer|Numerieke invoer|Oneindig|
91
92 == Kalender ==
93
94 |=Veld|=Type|=Lengte|=Toelichting
95 |Gescheiden prinstroom|Checkbox| |
96 |Print kalender|Checkbox| |
97 |Mail kalender|Checkbox| |
98 |Tropaz kalender|Checkbox| |
99
100 == Tijdelijk adres ==
101
102 |=Veld|=Type|=Lengte|=Omschrijving / Toelichting
103 |Naam locatie|Alfanumerieke invoer|Oneindig|
104 |Straat|Alfanumerieke invoer|Oneindig|
105 |Huisnummer|Numerieke invoer|Oneindig|
106 |Toevoeging|Alfanumerieke invoer|Oneindig|
107 |Postcode|Alfanumerieke invoer|Oneindig|
108 |Plaats|Alfanumerieke invoer|Oneindig|
109 |Telefoonnummer|Numerieke invoer|Oneindig|
110 |Per wanneer|Numerieke invoer|Oneindig|
111 |T/m|Numerieke invoer|Oneindig|
112
113 == Werklijst opmerking ==
114
115 |=Veld|=Type|=Lengte|=Omschrijving / Toelichting
116 |Werklijst tekst|Alfanumerieke invoer|Oneindig|
117 |Prikrouteplanning beïnvloeden|Checkbox| |
118 |Tijd|Dropdown| |
119
120 == Automatisch bellen ==
121
122 |=Veld|=Type|=Lengte|=Omschrijving / Toelichting
123 |Automatisch bellen is toegestaan|Checkbox| |
124
125 == WLZ ==
126
127 |=Veld|=Type|=Lengte|=Omschrijving / Toelichting
128 |Patiënt valt onder WLZ|Checkbox| |
129 |Per|Numerieke invoer|Oneindig|
130
131 == Zorginstelling ==
132
133 |=Veld|=Type|=Lengte|=Toelichting
134 |Zorginstelling|Selectie popup| |
135 |E-mail|Alfanumerieke invoer|Oneindig|
136 |Telefoonnummer|Numerieke invoer|Oneindig|
137 |Faxnummer|Numerieke invoer|Oneindig|
138
139 == Ketenzorg ==
140
141 |=Veld|=Type|=Lengte|=Omschrijving / Toelichting
142 |Casemanager|Alfanumerieke invoer|Oneindig|
143
144 = Database =
145
146 == Zorgverzekering ==
147
148 |=Omschrijving|=Tabel|=Veld|=Toelichting
149 |Verzekeraarcode|Patienten|ActueleZorgverzekeraar#OID|
150 |Polisnummer|Patienten|ActueelVerzekerdeNummer|
151 |Ingangsnummer|Patienten|DatumIngangActueleVerzekeringsGegevens|
152
153 == Kalender ==
154
155 |=Omschrijving|=Tabel|=Veld|=Toelichting
156 |Gescheiden prinstroom|Patienten|Enveloppelnd|
157 |Print kalender|Patienten|KalenderPrintInd|
158 |Mail kalender|Patienten|KalenderMailInd|
159 |Tropaz kalender|Patienten|KalenderTropazlnd|
160
161 == Tijdelijk adres ==
162
163 |=Veld|=Type|=Lengte|=Toelichting
164 |Naam locatie|TijdelijkeAdressen|TANaam|
165 |Straat|TijdelijkeAdressen|TAStraat|
166 |Huisnummer|TijdelijkeAdressen|TAHuisnummer|
167 |Toevoeging|TijdelijkeAdressen|TAToevoeging|
168 |Postcode|TijdelijkeAdressen|TAPostcode|
169 |Plaats|TijdelijkeAdressen|TAPlaats|
170 |Telefoonnummer|Patienten|Telefoonnummer|
171 |Per wanneer|TijdelijkeAdressen|TAGeldigheidsPeriodeBeginDatum|
172 |T/m|TijdelijkeAdressen|TAGeldigheidPeriodeEindDatum|
173
174 == Werklijst opmerking ==
175
176 |=Omschrijving|=Tabel|=Veld|=Toelichting
177 |Werklijst tekst|Patienten|WerklijstTekst|
178 |Prikrouteplanning beïnvloeden|Patienten|WerklijstPrikroutelnd|
179 |Tijd|Patienten|WerklijstTijd|
180
181 == Automatisch bellen ==
182
183 |=Omschrijving|=Tabel|=Veld|=Toelichting
184 |Automatisch bellen is toegestaan|Patienten|AutomatischBellenInd|
185
186 == WLZ ==
187
188 |=Omschrijving|=Tabel|=Veld|=Toelichting
189 |Patiënt valt onder WLZ|Patienten|WLZlnd|
190 |Per|Patienten|DatumIngangWLZ|
191
192 == Zorginstelling ==
193
194 |=Omschrijving|=Tabel|=Veld|=Toelichting
195 |Zorginstelling|Patienten|ZorgInstelling#OID|
196 |E-mail|Patienten|EmailAdres|
197 |Telefoonnummer|Patienten|Telefoonnummer|
198 |Faxnummer|ZorgInstellingen|Faxnummer|
199
200 == Ketenzorg ==
201
202 |=Omschrijving|=Tabel|=Veld|=Toelichting
203 |Casemanager|Patienten|Casemanager|
Copyright © 2016-2025 ASolutions
Rivium Quadrant 181 - 2909 LC - Capelle aan den IJsselpubliek v14.10.5