Wijzigen voor document 02. Tabblad Extra-1

Laatst gewijzigd door Petra Mol op 11-08-2025

<
Van versie < 17.1 >
gewijzigd door Petra Mol
op 01-11-2024
Naar versie < 29.4 >
gewijzigd door Petra Mol
op 14-07-2025
>
Opmerking bij wijziging: Er is geen opmerking bij deze versie

Samenvatting

Details

Paginaeigenschappen
Inhoud
... ... @@ -1,230 +1,141 @@
1 -In dit venster kan je administratieve onderwerpen als zorgverzekering, kalenders en tijdelijk adres vastleggen.
1 += Tonen =
2 2  
3 -= Zorgverzekering =
3 +[[image:Tabblad Extra-1.png||data-xwiki-image-style-border="true"]]
4 4  
5 -Gebruik je Trodis om te factureren, dan vul je hier de gegevens van de zorgverzekering van je patiënt in.
6 6  
7 -= Kalender =
6 +In dit onderdeel kun je administratieve onderwerpen als zorgverzekering, kalenders en tijdelijk adres vastleggen. Met de knop 'Wijzig' kun je verschillende aanpassingen doorvoeren. Door op de knop 'Historie' te klikken, kun je zien wie, wat en wanneer heeft ingevoerd. Met de knop 'Sluit patiënt' sluit je het patiëntendossier.
8 8  
9 -Je kan uit vijf opties kiezen om de kalender door te geven aan de patiënt. ‘Print kalender’ is standaard aangeduid. De andere opties op een rijtje, we lichten hieronder toe:
10 10  
11 -* **Print kalender**
12 -* **Mail kalender**
13 -* **Medimo-kalender**
14 -* **Tropaz-kalender**
15 -* **NPT kalender**
9 += (% id="cke_bm_13545S" style="display:none" %) (%%)Wijzig =
16 16  
17 -== Print kalender ==
11 +== [[image:Tabblad Extra-1 Wijzig.png||data-xwiki-image-style-border="true"]] ==
18 18  
19 -Verstuur een kalender per post naar je patiënt door ‘Print kalender’ aan te vinken.
20 20  
21 -Je kan de kalenders zelf printen (Dagproductie> Kalenders> Afdrukken kalenders) of je kan het bestand aan de drukker bezorgen (Dagproductie> Kalenders> Paragon kalenders).
14 +== Zorgverzekering ==
22 22  
23 -== Gescheiden printstroom ==
16 +|=Veld|=Type|=Lengte|=Omschrijving / Toelichting
17 +|Verzekeraar|Dropdown| |Code van zorgverzekeraar met hierachter de naam van de zorgverzekeraar. Deze worden ingevuld onder [[Zorgverzekeraars>>doc:Trodis.Handleiding.Trombosedienst dossier.Beheer.01\. Administratief.Zorgverzekeraars.WebHome]].
18 +|Polisnummer|Numerieke invoer|Oneindig|Gebruik je Trodis om te factureren, dan vul je hier de gegevens van de zorgverzekering van je patiënt in.
19 +|Ingangsnummer|Numerieke invoer|Oneindig|Datum start verzekering.
24 24  
25 -Wil je de kalender gescheiden printen van alle overige kalenders, dan kan je voor de optie ‘Gescheiden printstroom’ kiezen. Let op: vink je dit aan, dan wordt de kalender van de patiënt niet afgedrukt bij het normale printproces.
26 26  
27 -Voor meer informatie, zie Dagproductie> Kalenders> Afdrukken kalenders.
28 28  
29 -== Mail kalender ==
23 +== Kalender ==
30 30  
31 -Wanneer mail  kalender aangevinkt is, dan wordt er per mail een kalender in PDF formaat naar de patiënt verstuurd.
25 +(% class="mark" %)Een DOAC patiënt heeft dit onderdeel niet.
32 32  
33 -De kalenders worden gemaild via Dagproduktie-> Kalenders-> E-mailen kalenders.
27 +|=(% style="width: 204px;" %)Veld|=(% style="width: 103px;" %)Type|=(% style="width: 94px;" %)Lengte|=(% style="width: 1006px;" %)Toelichting
28 +|(% style="width:204px" %)Gescheiden printstroom|(% style="width:103px" %)Checkbox|(% style="width:94px" %) |(% style="width:1006px" %)(((
29 +Wil je de kalender gescheiden printen van alle overige kalenders, dan kun je voor de optie ‘Gescheiden printstroom’ kiezen. Let op: als je dit anvikt, wordt de kalener vande patiënt niet afgedrukt bij het normale printproces. Zie hiervoor [[Afdrukken kalenders.>>doc:Trodis.Handleiding.Trombosedienst dossier.Dagproduktie.WebHome]]
30 +)))
31 +|(% style="width:204px" %)Print kalender|(% style="width:103px" %)Checkbox|(% style="width:94px" %) |(% style="width:1006px" %)(((
32 +Verstuur een kalender per post naar je patiënt door ‘Print kalender’ aan te vinken.  Je kunt de kalenders zelf printen via [[Afdrukken kalenders>>doc:Trodis.Handleiding.Trombosedienst dossier.Dagproduktie.05\. Kalenders.WebHome]] of je kunt het bestand aan de drukker bezorgen via [[Paragon export>>doc:Trodis.Handleiding.Trombosedienst dossier.Dagproduktie.05\. Kalenders.WebHome]].
33 +)))
34 +|(% style="width:204px" %)Mail kalender|(% style="width:103px" %)Checkbox|(% style="width:94px" %) |(% style="width:1006px" %)(((
35 +Kies voor ‘Mail kalender’ om de kalender per mail, in PDF-formaat naar je patiënt te [[versturen>>doc:Trodis.Handleiding.Trombosedienst dossier.Dagproduktie.05\. Kalenders.WebHome]]**. **De patiënt moet hiervoor een e-mailadres hebben. Wordt het e-mailadres verwijderd in het[[ tabbblad NAW>>doc:Trodis.Handleiding.Trombosedienst dossier.Patiëntendossier.01\. Tabblad NAW.WebHome]], wordt deze optie automatisch uitgevinkt en wordt print kalender aangezet.
36 +)))
37 +|(% style="width:204px" %)Mail kalender zorginstelleng|(% style="width:103px" %)Checkbox|(% style="width:94px" %) |(% style="width:1006px" %)Deze optie is zichtbaar wanneer onder de zorginstelling een zorginstelling is ingevuld waarbij '[[E-mail kalender>>doc:Trodis.Handleiding.Trombosedienst dossier.Beheer.01\. Administratief.Zorginstellingen.WebHome]]' actief is. Wordt de zorginstelling verwijderd, wordt deze optie automatisch uitgevinkt en print kalender aangezet.
38 +|(% style="width:204px" %)Tropaz kalender|(% style="width:103px" %)Checkbox|(% style="width:94px" %) |(% style="width:1006px" %)(((
39 +Deze optie is alleen zichtbaar wanneer in [[tabblad Extra-2 >>doc:Trodis.Handleiding.Trombosedienst dossier.Patiëntendossier.04\. Tabblad Extra-2.WebHome]]‘Tropaz-ondersteuning’ is aangevinkt. Dat betekent dat de patiënt over een Tropaz-account beschikt. Wanneer de patiënt gebruikmaakt van dit account, is de optie ‘Tropaz-kalender’ automatisch aangevinkt.
34 34  
35 -== Gescheiden printstroom ==
41 +Wanneer je deze kalender print of mailt, wordt deze automatisch in Tropaz weergegeven. Wanneer linksonder alleen ‘Tropaz-kalenders’ is aangevinkt, dan moet de kalender nog apart [[vrijgegeven>>doc:Trodis.Handleiding.Trombosedienst dossier.Dagproduktie.05\. Kalenders.WebHome]] worden.
42 +)))
43 +|(% style="width:204px" %)NPT kalender|(% style="width:103px" %)Checkbox|(% style="width:94px" %) |(% style="width:1006px" %)(((
44 +Deze optie is alleen zichtbaar wanneer je in [[tabblad Extra-1>>doc:]] een zorginstelling invult waar in de ketenhub een zorginstelling medewerker is gekoppeld aan deze zorginstelling. Alleen de organisatiebeheerder van de ketenhub kunt inzien of er een zorginstelling medewerkers is gekoppeld aan de zorginstelling.
36 36  
37 -Wanneer het wenselijk is om de kalender gescheiden te printen van alle overige kalenders, dan kan voor de optie gescheiden printstroom gekozen worden.
46 +Wanneer je de kalender print of mailt, wordt hij ook automatisch in de NPT module zichtbaar. Wanneer linksonder alleen ‘NPT-kalenders’ is aangevinkt (en geen van de andere opties), dan moet de kalender nog apart [[vrijgegeven >>doc:Trodis.Handleiding.Trombosedienst dossier.Dagproduktie.05\. Kalenders.WebHome]]worden.
47 +)))
48 +|(% style="width:204px" %)Medimo Kalender|(% style="width:103px" %)Checkbox|(% style="width:94px" %) |(% style="width:1006px" %)(((
49 +Deze optie is alleen zichtbaar wanneer je in [[tabblad Extra-1>>doc:]] een zorginstelling invult waar een Medimo-code aan gekoppeld is onder [[Zorginstellingen>>doc:Trodis.Handleiding.Trombosedienst dossier.Beheer.01\. Administratief.Zorginstellingen.WebHome]].
38 38  
39 -Let op: als je dit vinkje aan zet wordt de kalender van de patiënt bij het normale print proces niet afgedrukt.
51 +Wanneer je de kalender print of mailt, wordt hij ook automatisch naar Medimo verzonden. Wanneer linksonder alleen ‘Medimo-kalenders’ is aangevinkt (en geen van de andere opties), dan moet de kalender nog apart [[vrijgegeven >>doc:Trodis.Handleiding.Trombosedienst dossier.Dagproduktie.05\. Kalenders.WebHome]]worden.** **
52 +)))
40 40  
41 -Voor meer informatie zie Dagproduktie-> Kalenders-> Afdrukken kalenders.
42 42  
43 -== Tropaz-kalender ==
55 +== Tijdelijk adres ==
44 44  
45 -Deze optie is alleen zichtbaar wanneer in tabblad ‘Extra-2' ‘Tropaz-ondersteuning’ is aangevinkt. Dat betekent dat de patiënt over een Tropaz-account beschikt. Wanneer de patiënt gebruikmaakt van dit account, is de optie ‘Tropaz-kalender’ automatisch aangevinkt.
57 +|=Veld|=Type|=Lengte|=Omschrijving / Toelichting
58 +|Naam locatie|Alfanumerieke invoer|50|Naam van zorginstelling of patiënt.
59 +|Straat|Alfanumerieke invoer|50|Tijdelijke straat waar patiënt woont.
60 +|Huisnummer|Numerieke invoer|15|Tijdelijk huisnummer waar patiënt woont.
61 +|Toevoeging|Alfanumerieke invoer|25|Tijdelijke toevoeging waar patiënt woont.
62 +|Postcode|Alfanumerieke invoer|15|Tijdelijke postcode waar patiënt woont.
63 +|Plaats|Alfanumerieke invoer|50|Tijdelijke plaats waar patiënt woont.
64 +|Telefoonnummer|Numerieke invoer|25|Tijdelijk telefoonnummer waar patiënt woont.
65 +|Per wanneer|Datum| |Datum per wanneer de patiënt op dit tijdelijk adres verblijft.
66 +|T/m|Datum| |Datum t/m waarop een patiënt tijdelijk verblijft.
46 46  
47 -Wanneer je deze kalender print of mailt, verschijnt hij automatisch in Tropaz. Wanneer linksonder alleen ‘Tropaz-kalenders’ is aangevinkt, dan moet de kalender nog apart vrijgegeven worden. Volg daarvoor het pad Dagproductie> Kalenders> Vrijgeven digitale kalenders.
68 +Indien een patiënt tijdelijk op een ander adres verblijft, kun je dit hier invullen. Het adres verschijnt automatisch op de kalender en als informatie voor de prikster. De contactgegevens in het (eerste) [[tabblad NAW>>doc:Trodis.Handleiding.Trombosedienst dossier.Patiëntendossier.01\. Tabblad NAW.WebHome]] worden rood en krijgen de melding ‘Let op: tijdelijk adres.
48 48  
49 -== Medimo-kalender ==
50 -
51 -
52 -Deze optie is alleen zichtbaar wanneer je in tabblad ‘Extra-1’ een zorginstelling invult waar een Medimo-code aan gekoppeld is. Volg [[Beheer> Administratief> Zorginstellingen>>doc:Trodis.Handleiding.Trombosedienst dossier.Beheer.Administratief.Zorginstellingen.WebHome]] om dit na te kijken.
53 -
54 -Wanneer je de kalender print of mailt, wordt hij ook automatisch naar Medimo verzonden. Wanneer linksonder alleen ‘Medimo-kalenders’ is aangevinkt (en geen van de andere opties), dan moet de kalender nog apart vrijgegeven worden. Volg daarvoor het pad Dagproductie> Kalenders> Vrijgeven digitale kalenders.
55 -
56 -== NPT-kalender ==
57 -
58 -
59 -Deze optie is alleen zichtbaar wanneer je in tabblad ‘Extra-1’ een zorginstelling invult waar in de ketenhub een zorginstelling medewerker is gekoppeld aan deze zorginstelling. Alleen de organisatiebeheerder van de ketenhub kan inzien of er een zorginstelling medewerkers is gekoppeld aan de zorginstelling.
60 -
61 -Wanneer je de kalender print of mailt, wordt hij ook automatisch in de NPT module zichtbaar. Wanneer linksonder alleen ‘NPT-kalenders’ is aangevinkt (en geen van de andere opties), dan moet de kalender nog apart vrijgegeven worden. Volg daarvoor het pad Dagproductie> Kalenders> Vrijgeven digitale kalenders..
62 -
63 -
64 -= Tijdelijk adres =
65 -
66 -Indien een patiënt tijdelijk op een ander adres verblijft, kan je dit hier invullen. Het adres verschijnt automatisch op de kalender en als informatie voor de prikster. De contactgegevens in het (eerste) tabblad ‘NAW’ worden rood en krijgen de melding ‘Let op: tijdelijk adres’.
67 -
68 -Sommige velden zijn verplicht in te vullen, de rest is optioneel:
69 -
70 -* **Naam (verplicht)**: hier wordt de naam van de locatie/instelling waar de patiënt verblijft, bedoeld. Bijvoorbeeld Camping A, Ziekenhuis B
71 -* **Straatnaam/ huisnummer/ toevoeging (verplicht)**
72 -* **Postcode/ plaats (verplicht)**
73 -* **Telefoonnummer (optioneel)**
74 -* **Per wanneer (verplicht)**
75 -* **T/m (optioneel)**
76 -
77 77  Wis het volledige tijdelijke adres met ‘Wis adres’.
78 78  
79 -= Werklijst opmerkingen =
80 80  
81 -De opmerkingen op de werklijst zijn van belang voor de prikster. Indien de betreffende opmerking slechts één keer in de lijst moet staan, kan je dit aangeven door een * voor de opmerking toe te voegen. Deze opmerking wordt automatisch verwijderd zodra iemand een stollingstijd invoert.
73 +== Ketenzorg ==
82 82  
83 -Je kan een tijdstip voor de prikster aangeven via ‘Prikrouteplanning beïnvloeden’. Afhankelijk van je instellingen bij je trombosedienst zal dit tijdstip zichtbaar op de werklijst verschijnen of verstuurd worden naar het automatisch routeplanningssysteem (Careware/Prins).
84 -
85 -= Ketenzorg =
86 -
75 +|=Veld|=Type|=Lengte|=Omschrijving / Toelichting
76 +|Casemanager|Alfanumerieke invoer|50|(((
87 87  Noteer hier de naam van de casemanager.
78 +)))
88 88  
89 -= Zorginstelling =
90 90  
91 -De trombosedienst kan medewerkers van zorginstellingen toegang verlenen tot de gegevens van patiënten die bij de zorginstelling in kwestie aangesloten zijn. Afhankelijk van de patiëntsoort hebben medewerkers alleen toegang tot de kalender, of kunnen ze ook de INR doorgeven.
81 +== Zorginstelling ==
92 92  
93 -Je kan hier alleen zorginstellingen toevoegen die geregistreerd zijn in [[Beheer> Administratief> Zorginstellingen>>doc:Trodis.Handleiding.Trombosedienst dossier.Beheer.Administratief.Zorginstellingen.WebHome]]. Is er een zorginstelling medewerker in de ketenhub gekoppeld aan de zorginstelling, dan wordt de patiënt automatisch zichtbaar bij de zorginstelling in de NPT-module.
83 +|=(% style="width: 244px;" %)Veld|=(% style="width: 196px;" %)Type|=(% style="width: 164px;" %)Lengte|=(% style="width: 800px;" %)Toelichting
84 +|(% style="width:244px" %)Zorginstelling|(% style="width:196px" %)Selectie popup|(% style="width:164px" %) |(% style="width:800px" %)(((
85 +Naam Zorginstelling. In de zoektekst kun je diverse zoekcirteria invoeren. Selecteer de zorginstelling en druk op 'Ok' om de zorginstelling in te voeren.
94 94  
95 -Het adres van de zorginstelling overnemen naar het tijdelijk adres? Dat kan in één klik met 'Adres naar tijdelijk adres’.
96 -
97 -== WLZ patiënt ==
98 -
99 -Wanneer de optie ‘Patiënt valt onder WLZ’ wordt aangevinkt, dan kan dit gebruikt worden voor de facturatie van de WLZ patiënten.
100 -
101 -= Automatisch bellen =
102 -
103 -Als de trombosedienst gebruikmaakt van automatisch bellen, kan je de optie ‘Automatisch bellen is toegestaan’ aanvinken. Patiënten worden indien mogelijk automatisch opgebeld en staan niet langer op de bellijst. Vink je de optie niet aan, dan worden de patiënten aan de bellijst toegevoegd.*
104 -
105 -(% class="box infomessage" %)
106 -(((
107 -*Heb je deze optie niet en wil je gebruik maken van automatisch bellen, neem dan contact op met ASolutions Healthcare.
87 +[[image:Tabblad Extra-1 - selecteer zorginstelling.png||data-xwiki-image-style-border="true"]]
108 108  )))
89 +|(% style="width:244px" %)E-mail|(% style="width:196px" %)Alfanumerieke invoer|(% style="width:164px" %)50|(% style="width:800px" %)Wordt overgenomen vanuit [[Zorginstellingen>>doc:Trodis.Handleiding.Trombosedienst dossier.Beheer.01\. Administratief.Zorginstellingen.WebHome]].
90 +|(% style="width:244px" %)Telefoonnummer|(% style="width:196px" %)Numerieke invoer|(% style="width:164px" %)25|(% style="width:800px" %)Wordt overgenomen vanuit [[Zorginstellingen>>doc:Trodis.Handleiding.Trombosedienst dossier.Beheer.01\. Administratief.Zorginstellingen.WebHome]].
91 +|(% style="width:244px" %)Faxnummer|(% style="width:196px" %)Numerieke invoer|(% style="width:164px" %)25|(% style="width:800px" %)Wordt overgenomen vanuit [[Zorginstellingen>>doc:Trodis.Handleiding.Trombosedienst dossier.Beheer.01\. Administratief.Zorginstellingen.WebHome]].
109 109  
110 -= Wijzig =
93 +De trombosedienst kan medewerkers van zorginstellingen toegang verlenen tot de gegevens van patiënten die bij de zorginstelling in kwestie aangesloten zijn. Afhankelijk van de patiëntsoort hebben medewerkers alleen toegang tot de kalender, of kunnen ze ook de INR doorgeven.
111 111  
112 -== [[image:1565340507840-304.png]] Zorgverzekering ==
95 +Je kunt hier alleen zorginstellingen toevoegen die geregistreerd zijn in [[Zorginstellingen>>doc:Trodis.Handleiding.Trombosedienst dossier.Beheer.01\. Administratief.Zorginstellingen.WebHome]]. Is er een zorginstelling medewerker in de ketenhub gekoppeld aan de zorginstelling, dan wordt de patiënt automatisch zichtbaar bij de zorginstelling in de NPT-module.
113 113  
114 -|=Veld|=Type|=Lengte|=Omschrijving / Toelichting
115 -|Verzekeraarcode|Dropdown| |
116 -|Polisnummer|Numerieke invoer|Oneindig|
117 -|Ingangsnummer|Numerieke invoer|Oneindig|
97 +Het adres van de zorginstelling overnemen naar het tijdelijk adres? Dat kan in één klik met 'Adres naar tijdelijk adres’.
118 118  
119 -== Kalender ==
120 120  
121 -|=Veld|=Type|=Lengte|=Toelichting
122 -|Gescheiden prinstroom|Checkbox| |
123 -|Print kalender|Checkbox| |
124 -|Mail kalender|Checkbox| |
125 -|Tropaz kalender|Checkbox| |
100 +== WLZ ==
126 126  
127 -== Tijdelijk adres ==
128 -
129 129  |=Veld|=Type|=Lengte|=Omschrijving / Toelichting
130 -|Naam locatie|Alfanumerieke invoer|Oneindig|
131 -|Straat|Alfanumerieke invoer|Oneindig|
132 -|Huisnummer|Numerieke invoer|Oneindig|
133 -|Toevoeging|Alfanumerieke invoer|Oneindig|
134 -|Postcode|Alfanumerieke invoer|Oneindig|
135 -|Plaats|Alfanumerieke invoer|Oneindig|
136 -|Telefoonnummer|Numerieke invoer|Oneindig|
137 -|Per wanneer|Numerieke invoer|Oneindig|
138 -|T/m|Numerieke invoer|Oneindig|
103 +|Patiënt valt onder WLZ|Checkbox| |(((
104 +Wanneer je de optie ‘Patiënt valt onder WLZ’ aanvinkt, kun je dit gebruiken om WLZ-patiënten te factureren.
105 +)))
106 +|Per|Datum| |Datum per wanneer patiënt onder de WLZ valt.
139 139  
140 -== Werklijst opmerking ==
141 141  
142 -|=Veld|=Type|=Lengte|=Omschrijving / Toelichting
143 -|Werklijst tekst|Alfanumerieke invoer|Oneindig|
144 -|Prikrouteplanning beïnvloeden|Checkbox| |
145 -|Tijd|Dropdown| |
146 -
147 147  == Automatisch bellen ==
148 148  
149 -|=Veld|=Type|=Lengte|=Omschrijving / Toelichting
150 -|Automatisch bellen is toegestaan|Checkbox| |
111 +(% class="mark" %)Een DOAC patiënt heeft dit onderdeel niet.
151 151  
152 -== WLZ ==
153 -
154 154  |=Veld|=Type|=Lengte|=Omschrijving / Toelichting
155 -|Patiënt valt onder WLZ|Checkbox| |
156 -|Per|Numerieke invoer|Oneindig|
114 +|Automatisch bellen is toegestaan|Checkbox| |(((
115 +Als de trombosedienst gebruikmaakt van automatisch bellen, kun je de optie ‘Automatisch bellen is toegestaan’ aanvinken. Patiënten worden indien mogelijk automatisch opgebeld en staan niet langer op de bellijst. Vink je de optie niet aan, dan worden de patiënten aan de bellijst toegevoegd.*
157 157  
158 -== Zorginstelling ==
117 +*Heb je deze optie niet en wil je gebruik maken van automatisch bellen, neem dan contact op met ASolutions Healthcare.
118 +)))
159 159  
160 -|=Veld|=Type|=Lengte|=Toelichting
161 -|Zorginstelling|Selectie popup| |
162 -|E-mail|Alfanumerieke invoer|Oneindig|
163 -|Telefoonnummer|Numerieke invoer|Oneindig|
164 -|Faxnummer|Numerieke invoer|Oneindig|
165 165  
166 -== Ketenzorg ==
121 +== Prikrouteplanning beïnvloeden ==
167 167  
168 -|=Veld|=Type|=Lengte|=Omschrijving / Toelichting
169 -|Casemanager|Alfanumerieke invoer|Oneindig|
123 +(% class="mark" %)Een DOAC patiënt heeft dit onderdeel niet.
170 170  
171 -= Database =
125 +|=(% style="width: 225px;" %)Veld|=(% style="width: 95px;" %)Type|=(% style="width: 109px;" %)Lengte|=Omschrijving / Toelichting
126 +|(% style="width:225px" %)Prikrouteplanning beïnvloeden|(% style="width:95px" %)Checkbox|(% style="width:109px" %) |(((
127 +Als de NAW-gegevens worden doorgestuurd naar een planprogramma kan hier worden ingesteld dat deze patiënt de prikrouteplanning moet beïnvloeden. Je kunt een tijdstip voor de prikster aangeven via ‘Prikrouteplanning beïnvloeden’. Afhankelijk van je instellingen bij je trombosedienst zal dit tijdstip zichtbaar op de werklijst verschijnen of verstuurd worden naar het automatisch routeplanningssysteem. Wanneer de optie wordt aangevinkt, heeft deze prik invloed op de planning.
128 +)))
129 +|(% style="width:225px" %)Tijd|(% style="width:95px" %)Dropbox|(% style="width:109px" %) |Keuze uit 'voor' of 'na' en invoeren van het tijdstip door middel van uu:mm.
172 172  
173 -== Zorgverzekering ==
174 174  
175 -|=Omschrijving|=Tabel|=Veld|=Toelichting
176 -|Verzekeraarcode|Patienten|ActueleZorgverzekeraar#OID|
177 -|Polisnummer|Patienten|ActueelVerzekerdeNummer|
178 -|Ingangsnummer|Patienten|DatumIngangActueleVerzekeringsGegevens|
179 -
180 -== Kalender ==
181 -
182 -|=Omschrijving|=Tabel|=Veld|=Toelichting
183 -|Gescheiden prinstroom|Patienten|Enveloppelnd|
184 -|Print kalender|Patienten|KalenderPrintInd|
185 -|Mail kalender|Patienten|KalenderMailInd|
186 -|Tropaz kalender|Patienten|KalenderTropazlnd|
187 -
188 -== Tijdelijk adres ==
189 -
190 -|=Veld|=Type|=Lengte|=Toelichting
191 -|Naam locatie|TijdelijkeAdressen|TANaam|
192 -|Straat|TijdelijkeAdressen|TAStraat|
193 -|Huisnummer|TijdelijkeAdressen|TAHuisnummer|
194 -|Toevoeging|TijdelijkeAdressen|TAToevoeging|
195 -|Postcode|TijdelijkeAdressen|TAPostcode|
196 -|Plaats|TijdelijkeAdressen|TAPlaats|
197 -|Telefoonnummer|Patienten|Telefoonnummer|
198 -|Per wanneer|TijdelijkeAdressen|TAGeldigheidsPeriodeBeginDatum|
199 -|T/m|TijdelijkeAdressen|TAGeldigheidPeriodeEindDatum|
200 -
201 201  == Werklijst opmerking ==
202 202  
203 -|=Omschrijving|=Tabel|=Veld|=Toelichting
204 -|Werklijst tekst|Patienten|WerklijstTekst|
205 -|Prikrouteplanning beïnvloeden|Patienten|WerklijstPrikroutelnd|
206 -|Tijd|Patienten|WerklijstTijd|
134 +(% class="mark" %)Een DOAC patiënt heeft dit onderdeel niet.
207 207  
208 -== Automatisch bellen ==
136 +|=Veld|=Type|=Lengte|=Omschrijving / Toelichting
137 +|Werklijst tekst|Alfanumerieke invoer|75|Informatie van belang voor de medewerker buitendienst.
138 +|Prikrouteplanning beïnvloeden|Checkbox| |Wanneer het de prikroute moet bëinvloeden wordt deze optie aangevinkt.
139 +|Tijd|Dropdown| |Tijdstip waarop de beïnvloeding nodig is. De routeplanning houdt hiermee rekening (als dit in het planprogramma is meegenomen).
209 209  
210 -|=Omschrijving|=Tabel|=Veld|=Toelichting
211 -|Automatisch bellen is toegestaan|Patienten|AutomatischBellenInd|
212 -
213 -== WLZ ==
214 -
215 -|=Omschrijving|=Tabel|=Veld|=Toelichting
216 -|Patiënt valt onder WLZ|Patienten|WLZlnd|
217 -|Per|Patienten|DatumIngangWLZ|
218 -
219 -== Zorginstelling ==
220 -
221 -|=Omschrijving|=Tabel|=Veld|=Toelichting
222 -|Zorginstelling|Patienten|ZorgInstelling#OID|
223 -|E-mail|Patienten|EmailAdres|
224 -|Telefoonnummer|Patienten|Telefoonnummer|
225 -|Faxnummer|ZorgInstellingen|Faxnummer|
226 -
227 -== Ketenzorg ==
228 -
229 -|=Omschrijving|=Tabel|=Veld|=Toelichting
230 -|Casemanager|Patienten|Casemanager|
141 +De opmerkingen op de werklijst zijn van belang voor de prikster. Als de betreffende opmerking slechts één keer in de lijst moet staan, kun je dit aangeven door een * voor de opmerking toe te voegen. Deze opmerking wordt automatisch verwijderd zodra iemand een stollingstijd invoert.
1565340507840-304.png
Auteur
... ... @@ -1,1 +1,0 @@
1 -XWiki.MaaikeBorman
Grootte
... ... @@ -1,1 +1,0 @@
1 -182.8 KB
Inhoud
Tabblad Extra -1 .png
Auteur
... ... @@ -1,1 +1,0 @@
1 -XWiki.PetraMol
Grootte
... ... @@ -1,1 +1,0 @@
1 -52.4 KB
Inhoud
Tabblad Extra 1 - Wijzig.png
Auteur
... ... @@ -1,1 +1,0 @@
1 -XWiki.PetraMol
Grootte
... ... @@ -1,1 +1,0 @@
1 -52.4 KB
Inhoud
Tabblad Extra-1 - selecteer zorginstelling.png
Auteur
... ... @@ -1,0 +1,1 @@
1 +XWiki.PetraMol
Grootte
... ... @@ -1,0 +1,1 @@
1 +37.6 KB
Inhoud
Tabblad Extra-1 Wijzig.png
Auteur
... ... @@ -1,0 +1,1 @@
1 +XWiki.PetraMol
Grootte
... ... @@ -1,0 +1,1 @@
1 +43.4 KB
Inhoud
Tabblad Extra-1.png
Auteur
... ... @@ -1,0 +1,1 @@
1 +XWiki.PetraMol
Grootte
... ... @@ -1,0 +1,1 @@
1 +58.1 KB
Inhoud
XWiki.ASolutionsDocumentClass[0]
revision
... ... @@ -1,1 +1,1 @@
1 -10.2
1 +29.2
XWiki.ASolutionsDocumentClass[1]
Copyright © 2016-2025 ASolutions
Rivium Quadrant 181 - 2909 LC - Capelle aan den IJsselpubliek v14.10.5