Wijzigen voor document 02. Tabblad Extra-1

Laatst gewijzigd door Petra Mol op 18-03-2025

<
Van versie < 14.2 >
gewijzigd door SofieVanErk
op 01-11-2024
Naar versie < 4.1 >
gewijzigd door SofieVanErk
op 20-05-2019
>
Opmerking bij wijziging: Er is geen opmerking bij deze versie

Samenvatting

Details

Paginaeigenschappen
Titel
... ... @@ -1,1 +1,0 @@
1 -6. Tabblad Extra-1
Ouder
... ... @@ -1,1 +1,0 @@
1 -Trodis.Handleiding.Trombosedienst dossier.Patiëntendossier.WebHome
Inhoud
... ... @@ -1,38 +1,28 @@
1 -In dit venster kan je administratieve onderwerpen als zorgverzekering, kalenders en tijdelijk adres vastleggen.
1 +[[image:image-20190520171311-1.png]]
2 2  
3 +Op tabblad Extra-1 worden verschillende administratieve onderwerpen vastgelegd.
4 +
3 3  = Zorgverzekering =
4 4  
5 -Gebruik je Trodis om te factureren, dan vul je hier de gegevens van de zorgverzekering van je patiënt in.
7 +Als Trodis gebruikt wordt om te factureren, dan kunnen hier de gegevens van de zorgverzekering van de patiënt worden ingevuld.
6 6  
7 7  = Kalender =
8 8  
9 -Je kan uit vijf opties kiezen om de kalender door te geven aan de patiënt. ‘Print kalender’ is standaard aangeduid. De andere opties op een rijtje, we lichten hieronder toe:
11 +Er kunnen vier verschillende opties gekozen worden om de kalender door te geven aan de patiënt. Minstens één optie van ‘Print kalender’, ‘E-mail kalender’ of ‘Tropaz kalender’ moet aangevinkt zijn. Standaard staat ‘Print kalender ingesteld.
10 10  
11 -* **Print kalender**
12 -* **Mail kalender**
13 -* **Medimo-kalender**
14 -* **Tropaz-kalender**
15 -* **NPT kalender**
13 +//Print kalender//
16 16  
17 -== Print kalender ==
15 +Wanneer print kalender aangevinkt is, dan wordt er per post een kalender naar de patiënt verstuurd.
18 18  
19 -Verstuur een kalender per post naar je patiënt door ‘Print kalenderaan te vinken.
17 +De kalenders kunnen afgedrukt worden (Dagproduktie-> Kalenders-> Afdrukken kalenders) of er kan een bestand naar de drukker gestuurd worden (Dagproduktie-> Kalenders->Paragon kalenders).
20 20  
21 -Je kan de kalenders zelf printen (Dagproductie> Kalenders> Afdrukken kalenders) of je kan het bestand aan de drukker bezorgen (Dagproductie> Kalenders> Paragon kalenders).
19 +//Mail kalender//
22 22  
23 -== Gescheiden printstroom ==
24 -
25 -Wil je de kalender gescheiden printen van alle overige kalenders, dan kan je voor de optie ‘Gescheiden printstroom’ kiezen. Let op: vink je dit aan, dan wordt de kalender van de patiënt niet afgedrukt bij het normale printproces.
26 -
27 -Voor meer informatie, zie Dagproductie> Kalenders> Afdrukken kalenders.
28 -
29 -== Mail kalender ==
30 -
31 31  Wanneer mail  kalender aangevinkt is, dan wordt er per mail een kalender in PDF formaat naar de patiënt verstuurd.
32 32  
33 33  De kalenders worden gemaild via Dagproduktie-> Kalenders-> E-mailen kalenders.
34 34  
35 -== Gescheiden printstroom ==
25 +//Gescheiden printstroom//
36 36  
37 37  Wanneer het wenselijk is om de kalender gescheiden te printen van alle overige kalenders, dan kan voor de optie gescheiden printstroom gekozen worden.
38 38  
... ... @@ -40,191 +40,54 @@
40 40  
41 41  Voor meer informatie zie Dagproduktie-> Kalenders-> Afdrukken kalenders.
42 42  
43 -== Tropaz-kalender ==
33 +//Tropaz kalender//
44 44  
45 -Deze optie is alleen zichtbaar wanneer in tabblad Extra-2' Tropaz-ondersteuning is aangevinkt. Dat betekent dat de patiënt over een Tropaz-account beschikt. Wanneer de patiënt gebruikmaakt van dit account, is de optie ‘Tropaz-kalender’ automatisch aangevinkt.
35 +Het vinkje “Tropaz kalender” is alleen zichtbaar als op tabblad Extra-2 het vinkje “Tropaz ondersteuning aan staat. De patiënt heeft dan een Tropaz account. Wanneer de patiënt gebruik maakt van Tropaz is de optie ‘Tropaz kalender’ automatisch aangevinkt.
46 46  
47 -Wanneer je deze kalender print of mailt, verschijnt hij automatisch in Tropaz. Wanneer linksonder alleen ‘Tropaz-kalenders’ is aangevinkt, dan moet de kalender nog apart vrijgegeven worden. Volg daarvoor het pad Dagproductie> Kalenders> Vrijgeven digitale kalenders.
37 +De kalender wordt automatisch zichtbaar in Tropaz wanneer de kalender geprint of gemaild is. Wanneer enkel ‘Tropaz kalenders’ is aangevinkt, dan dient de kalender apart te worden vrijgegeven. De Tropaz kalenders worden vrijgegeven via Dagproduktie->Kalenders->Vrijgeven Tropazkalenders.
48 48  
49 -== Medimo-kalender ==
50 -
51 -
52 -Deze optie is alleen zichtbaar wanneer je in tabblad ‘Extra-1’ een zorginstelling invult waar een Medimo-code aan gekoppeld is. Volg [[Beheer> Administratief> Zorginstellingen>>doc:Trodis.Handleiding.Trombosedienst dossier.Beheer.Administratief.Zorginstellingen.WebHome]] om dit na te kijken.
53 -
54 -Wanneer je de kalender print of mailt, wordt hij ook automatisch naar Medimo verzonden. Wanneer linksonder alleen ‘Medimo-kalenders’ is aangevinkt (en geen van de andere opties), dan moet de kalender nog apart vrijgegeven worden. Volg daarvoor het pad Dagproductie> Kalenders> Vrijgeven digitale kalenders.
55 -
56 -== NPT-kalender ==
57 -
58 -
59 -Deze optie is alleen zichtbaar wanneer je in tabblad ‘Extra-1’ een zorginstelling invult waar in de ketenhub een zorginstelling medewerker is gekoppeld aan deze zorginstelling. Alleen de organisatiebeheerder van de ketenhub kan inzien of er een zorginstelling medewerkers is gekoppeld aan de zorginstelling.
60 -
61 -Wanneer je de kalender print of mailt, wordt hij ook automatisch in de NPT module zichtbaar. Wanneer linksonder alleen ‘NPT-kalenders’ is aangevinkt (en geen van de andere opties), dan moet de kalender nog apart vrijgegeven worden. Volg daarvoor het pad Dagproductie> Kalenders> Vrijgeven digitale kalenders..
62 -
63 -
64 64  = Tijdelijk adres =
65 65  
66 -Indien een patiënt tijdelijk op een ander adres verblijft, kan je dit hier invullen. Het adres verschijnt automatisch op de kalender en als informatie voor de prikster. De contactgegevens in het (eerste) tabblad ‘NAW’ worden rood en krijgen de melding ‘Let op: tijdelijk adres’.
41 +Indien een patiënt tijdelijk op een ander adres verblijft, kan dit adres hier worden ingevuld. Dit adres wordt kenbaar gemaakt op de kalender en voor de prikster. Op tabblad NAW worden de contactgegevens rood gekleurd en wordt er een melding gegeven ‘Let op: tijdelijk adres’.
67 67  
68 -Sommige velden zijn verplicht in te vullen, de rest is optioneel:
43 +De volgende velden kunnen ingevuld worden.
69 69  
70 -* **Naam (verplicht)**: hier wordt de naam van de locatie/instelling waar de patiënt verblijft, bedoeld. Bijvoorbeeld Camping A, Ziekenhuis B
71 -* **Straatnaam/ huisnummer/ toevoeging (verplicht)**
72 -* **Postcode/ plaats (verplicht)**
73 -* **Telefoonnummer (optioneel)**
74 -* **Per wanneer (verplicht)**
75 -* **T/m (optioneel)**
45 +* Naam (verplicht). Hier wordt de naam van de locatie/instelling waar de patiënt verblijft bedoeld. Bijvoorbeeld Camping a, Ziekenhuis B.
46 +* Straatnaam/ huisnummer/toevoeging (verplicht)
47 +* Postcode/ plaats (verplicht)
48 +* Telefoonnummer (optioneel)
49 +* Per wanneer (verplicht)
50 +* t/m (optioneel)
76 76  
77 -Wis het volledige tijdelijke adres met ‘Wis adres’.
52 +Via wis adres wordt het gehele tijdelijke adres verwijderd.
78 78  
79 79  = Werklijst opmerkingen =
80 80  
81 -De opmerkingen op de werklijst zijn van belang voor de prikster. Indien de betreffende opmerking slechts één keer in de lijst moet staan, kan je dit aangeven door een * voor de opmerking toe te voegen. Deze opmerking wordt automatisch verwijderd zodra iemand een stollingstijd invoert.
56 +De opmerkingen op de werklijst worden zichtbaar voor de prikster. Indien éénmalig een opmerking geplaatst moet worden, kan dit aangegeven worden door middel van een * voor de opmerking te plaatsen. De opmerking met een * er voor wordt verwijderd op het moment dat er een stollingstijd wordt ingevoerd.
82 82  
83 -Je kan een tijdstip voor de prikster aangeven via ‘Prikrouteplanning beïnvloeden’. Afhankelijk van je instellingen bij je trombosedienst zal dit tijdstip zichtbaar op de werklijst verschijnen of verstuurd worden naar het automatisch routeplanningssysteem (Careware/Prins).
58 +Er kan een tijdstip worden aangegeven voor de prikster door middel van ‘Prikrouteplanning beïnvloeden’. Afhankelijk van de instellingen bij uw Trombosedienst wordt dit tijdstip geplaatst op de werklijst of verstuurd naar het automatisch routeplanningssysteem (Careware/ Prins).
84 84  
85 85  = Ketenzorg =
86 86  
87 -Noteer hier de naam van de casemanager.
62 +Hier kan de naam van de casemanager genoteerd worden.
88 88  
89 89  = Zorginstelling =
90 90  
91 -De trombosedienst kan medewerkers van zorginstellingen toegang verlenen tot de gegevens van patiënten die bij de zorginstelling in kwestie aangesloten zijn. Afhankelijk van de patiëntsoort hebben medewerkers alleen toegang tot de kalender, of kunnen ze ook de INR doorgeven.
66 +Indien de trombosedienst gebruik maakt van Tropaz, dan kan de trombosedienst medewerkers in een zorginstelling toegang geven in Tropaz tot de gegevens van de patiënten in de zorginstelling. Afhankelijk van de patiëntsoort kan enkel de kalender ingezien worden of kan via de zorg tevens de INR worden doorgegeven.
92 92  
93 -Je kan hier alleen zorginstellingen toevoegen die geregistreerd zijn in [[Beheer> Administratief> Zorginstellingen>>doc:Trodis.Handleiding.Trombosedienst dossier.Beheer.Administratief.Zorginstellingen.WebHome]]. Is er een zorginstelling medewerker in de ketenhub gekoppeld aan de zorginstelling, dan wordt de patiënt automatisch zichtbaar bij de zorginstelling in de NPT-module.
68 +Indien de trombosedienst gebruik maakt van de koppeling met Medimo wordt via de zorginstelling de koppeling gemaakt.
94 94  
95 -Het adres van de zorginstelling overnemen naar het tijdelijk adres? Dat kan in één klik met 'Adres naar tijdelijk adres’.
70 +Het adres van de zorginstelling kan worden overgenomen bij het tijdelijke adres door middel van de knop ‘Adres naar tijdelijk adres’.
96 96  
97 -== WLZ patiënt ==
72 += WLZ patiënt =
98 98  
99 99  Wanneer de optie ‘Patiënt valt onder WLZ’ wordt aangevinkt, dan kan dit gebruikt worden voor de facturatie van de WLZ patiënten.
100 100  
101 101  = Automatisch bellen =
102 102  
103 -Als de trombosedienst gebruikmaakt van automatisch bellen, kan je de optie ‘Automatisch bellen is toegestaan’ aanvinken. Patiënten worden indien mogelijk automatisch opgebeld en staan niet langer op de bellijst. Vink je de optie niet aan, dan worden de patiënten aan de bellijst toegevoegd.*
78 +Indien er gebruik wordt gemaakt van het automatisch bellen, kan de optie ‘Automatisch bellen is toegestaan’ aangevinkt worden. Deze patiënten worden indien mogelijk automatisch gebeld en worden niet op de bellijst geplaatst. Staat de optie niet aan, dan worden de patiënten op de bellijst geplaatst. *
104 104  
105 105  (% class="box infomessage" %)
106 106  (((
107 107  *Heb je deze optie niet en wil je gebruik maken van automatisch bellen, neem dan contact op met ASolutions Healthcare.
108 108  )))
109 -
110 -= Wijzig =
111 -
112 -== [[image:1565340507840-304.png]] Zorgverzekering ==
113 -
114 -|=Veld|=Type|=Lengte|=Omschrijving / Toelichting
115 -|Verzekeraarcode|Dropdown| |
116 -|Polisnummer|Numerieke invoer|Oneindig|
117 -|Ingangsnummer|Numerieke invoer|Oneindig|
118 -
119 -== Kalender ==
120 -
121 -|=Veld|=Type|=Lengte|=Toelichting
122 -|Gescheiden prinstroom|Checkbox| |
123 -|Print kalender|Checkbox| |
124 -|Mail kalender|Checkbox| |
125 -|Tropaz kalender|Checkbox| |
126 -
127 -== Tijdelijk adres ==
128 -
129 -|=Veld|=Type|=Lengte|=Omschrijving / Toelichting
130 -|Naam locatie|Alfanumerieke invoer|Oneindig|
131 -|Straat|Alfanumerieke invoer|Oneindig|
132 -|Huisnummer|Numerieke invoer|Oneindig|
133 -|Toevoeging|Alfanumerieke invoer|Oneindig|
134 -|Postcode|Alfanumerieke invoer|Oneindig|
135 -|Plaats|Alfanumerieke invoer|Oneindig|
136 -|Telefoonnummer|Numerieke invoer|Oneindig|
137 -|Per wanneer|Numerieke invoer|Oneindig|
138 -|T/m|Numerieke invoer|Oneindig|
139 -
140 -== Werklijst opmerking ==
141 -
142 -|=Veld|=Type|=Lengte|=Omschrijving / Toelichting
143 -|Werklijst tekst|Alfanumerieke invoer|Oneindig|
144 -|Prikrouteplanning beïnvloeden|Checkbox| |
145 -|Tijd|Dropdown| |
146 -
147 -== Automatisch bellen ==
148 -
149 -|=Veld|=Type|=Lengte|=Omschrijving / Toelichting
150 -|Automatisch bellen is toegestaan|Checkbox| |
151 -
152 -== WLZ ==
153 -
154 -|=Veld|=Type|=Lengte|=Omschrijving / Toelichting
155 -|Patiënt valt onder WLZ|Checkbox| |
156 -|Per|Numerieke invoer|Oneindig|
157 -
158 -== Zorginstelling ==
159 -
160 -|=Veld|=Type|=Lengte|=Toelichting
161 -|Zorginstelling|Selectie popup| |
162 -|E-mail|Alfanumerieke invoer|Oneindig|
163 -|Telefoonnummer|Numerieke invoer|Oneindig|
164 -|Faxnummer|Numerieke invoer|Oneindig|
165 -
166 -== Ketenzorg ==
167 -
168 -|=Veld|=Type|=Lengte|=Omschrijving / Toelichting
169 -|Casemanager|Alfanumerieke invoer|Oneindig|
170 -
171 -= Database =
172 -
173 -== Zorgverzekering ==
174 -
175 -|=Omschrijving|=Tabel|=Veld|=Toelichting
176 -|Verzekeraarcode|Patienten|ActueleZorgverzekeraar#OID|
177 -|Polisnummer|Patienten|ActueelVerzekerdeNummer|
178 -|Ingangsnummer|Patienten|DatumIngangActueleVerzekeringsGegevens|
179 -
180 -== Kalender ==
181 -
182 -|=Omschrijving|=Tabel|=Veld|=Toelichting
183 -|Gescheiden prinstroom|Patienten|Enveloppelnd|
184 -|Print kalender|Patienten|KalenderPrintInd|
185 -|Mail kalender|Patienten|KalenderMailInd|
186 -|Tropaz kalender|Patienten|KalenderTropazlnd|
187 -
188 -== Tijdelijk adres ==
189 -
190 -|=Veld|=Type|=Lengte|=Toelichting
191 -|Naam locatie|TijdelijkeAdressen|TANaam|
192 -|Straat|TijdelijkeAdressen|TAStraat|
193 -|Huisnummer|TijdelijkeAdressen|TAHuisnummer|
194 -|Toevoeging|TijdelijkeAdressen|TAToevoeging|
195 -|Postcode|TijdelijkeAdressen|TAPostcode|
196 -|Plaats|TijdelijkeAdressen|TAPlaats|
197 -|Telefoonnummer|Patienten|Telefoonnummer|
198 -|Per wanneer|TijdelijkeAdressen|TAGeldigheidsPeriodeBeginDatum|
199 -|T/m|TijdelijkeAdressen|TAGeldigheidPeriodeEindDatum|
200 -
201 -== Werklijst opmerking ==
202 -
203 -|=Omschrijving|=Tabel|=Veld|=Toelichting
204 -|Werklijst tekst|Patienten|WerklijstTekst|
205 -|Prikrouteplanning beïnvloeden|Patienten|WerklijstPrikroutelnd|
206 -|Tijd|Patienten|WerklijstTijd|
207 -
208 -== Automatisch bellen ==
209 -
210 -|=Omschrijving|=Tabel|=Veld|=Toelichting
211 -|Automatisch bellen is toegestaan|Patienten|AutomatischBellenInd|
212 -
213 -== WLZ ==
214 -
215 -|=Omschrijving|=Tabel|=Veld|=Toelichting
216 -|Patiënt valt onder WLZ|Patienten|WLZlnd|
217 -|Per|Patienten|DatumIngangWLZ|
218 -
219 -== Zorginstelling ==
220 -
221 -|=Omschrijving|=Tabel|=Veld|=Toelichting
222 -|Zorginstelling|Patienten|ZorgInstelling#OID|
223 -|E-mail|Patienten|EmailAdres|
224 -|Telefoonnummer|Patienten|Telefoonnummer|
225 -|Faxnummer|ZorgInstellingen|Faxnummer|
226 -
227 -== Ketenzorg ==
228 -
229 -|=Omschrijving|=Tabel|=Veld|=Toelichting
230 -|Casemanager|Patienten|Casemanager|
1565340507840-304.png
Auteur
... ... @@ -1,1 +1,0 @@
1 -XWiki.MaaikeBorman
Grootte
... ... @@ -1,1 +1,0 @@
1 -182.8 KB
Inhoud
XWiki.ASolutionsDocumentClass[0]
revision
... ... @@ -1,1 +1,1 @@
1 -10.2
1 +1.1
Copyright © 2016-2025 ASolutions
Rivium Quadrant 181 - 2909 LC - Capelle aan den IJsselpubliek v14.10.5