Release 1.7

Laatst gewijzigd door Sven Borman op 06-10-2022

Bekijk hieronder de verschillende releases om te zien welke nieuwe functionaliteiten aan de software zijn toegevoegd en welke bugs zijn opgelost. Mochten er bekende problemen zijn, dan worden deze ook benoemd inclusief eventuele tijdelijke oplossingen.

Release 1.7.0

Nieuwe functionaliteiten

  • Wanneer een zelfmeter, zelfmanagement of leerfase patiënt geprikt wordt met behulp van de Trodex app, dan wordt gevraagd of de meting een duplometing is. Is dit het geval, dan wordt ook gevraagd om de door de patiënt gemeten INR waarde in te voeren. Als het verschil tussen de 2 INR waarden meer dan 15% is, dan wordt hiervan een melding gemaakt en moeten de metingen opnieuw worden uitgevoerd. Wanneer de registratie wordt verzonden, zal de patiënt INR in Trodis worden opgeslagen als INR en wordt automatisch een gecodeerde opmerkingen toegevoegd aan het dossier met daarin de door de trombosedienst gemeten INR en de INR gemeten door de patiënt.
  • Instelbare optie of een patiënt opgezocht kan worden binnen de Trodex app. Standaard staat de optie uit. Indien de Trombosedienst deze optie aan heeft staan kan ook bepaald worden op welke combinatie van zoekvelden (BSN, geboortedatum, postcode en naam) gezocht kan worden, bijvoorbeeld alleen: BSN en Geboortedatum.

Opgeloste punten

  • Als de app meer dan 1 uur open bleef staan (zonder bijvoorbeeld in de schermbeveiliging te komen) verliep de authenticatie-token en kreeg de gebruiker onder andere meldingen te zien als "patiëntnummer is niet bekend". Als de app open blijft staan, dan zorgt een keep-alive mechanisme ervoor dat de authenticatie-token niet verloopt.
  • Bij het gebruik van MDM (Mobile Device Management) software wordt in bepaalde gevallen het geheugen dat gebruikt wordt door de app verwijderd als de app naar de achtergrond gaat. Dit leverde een crash op van de Trodex app. De app is aangepast, zodat deze situatie wordt herkend en de app opnieuw wordt geïnitialiseerd.
  • Als het personeelsnummer uit de Coaguchek QR-code niet overeenkomt met het ingelogde personeelsnummer, dan kreeg de gebruiker een vrij algemene foutmeldingen. Foutmeldingstekst is aangepast waarbij ook aangegeven wordt met welk personeelsnummer de app is opgestart en wat het personeelsnummer uit de QR-code is.
  • Het was mogelijk om tijdens het openen van het reden inzien scherm of patiënt verificatiescherm het ingevoerde patiëntnummer nog aan te passen. Vervolgens kreeg je een leeg scherm te zien met een foutmelding. Het is nu niet meer mogelijk om tussen de schermen nog iets aan te klikken of invoer via het toetsenbord te doen.
  • Tekst label in medicatie invoer/wijzigscherm aangepast van "Vrije tekst" naar "Dosering of toelichting"

Bekende problemen

  • Geen punten bekend

Vereisten

  • De nieuwe functionaliteiten en het opgelost punt "verlopen authenticatie-token" vereisen dat tenminste Trodis web versie 2020.3.1 is geïnstalleerd.
Tags:
Copyright © 2016-2024 ASolutions
Rivium Quadrant 181 - 2909 LC - Capelle aan den IJsselpubliek v14.10.5