2. Account activeren
Account activeren
Wanneer de beheerder een ketenhub-account voor je heeft aangemaakt, word je hiervan op de hoogte gebracht door middel van een e-mail. In deze e-mail staat een link om het account te activeren.
In de e-mail is aangegeven tot wanneer de link geldig is. Activeer je account voor deze tijd. Als de link niet meer geldig is, kan je het activatieproces herstarten door op de inlogpagina op de link 'Wachtwoord vergeten' te drukken
Klik op de link uit de e-mail om de eerste stap in het activeren te starten. Als het onderstaande scherm wordt getoond, wordt ook direct een verificatiecode per SMS naar je mobiele nummer gestuurd. Vul de ontvangen verificatiecode in en klik op 'Activeren'.
Vervolgens wordt het volgende scherm getoond waarin je een eigen wachtwoord kunt instellen.
Nadat je het wachtwoord twee keer hebt ingevoerd klik je op ‘Opslaan’ en word je automatisch doorgestuurd naar het hoofdmenu van de ketenhub.
Acceptatieomgeving
Wanneer op de acceptatieomgeving (https://acceptatie-ketenhub.asolutions.nl) geen SMS wordt verstuurd naar je mobiele telefoon, dan kan het zijn dat het 06-nummer (nog) niet is vrijgegeven. Neem hiervoor contact op met de helpdesk van ASolutions: helpdesk@asolutions.nl of 088 - 995 00 05.