4. Persoonlijk menu

Version 25.4 by Petra Mol on 23-05-2025

Persoonlijk menu

Dit menu kun je linksboven in het scherm vinden. Bovenin staat je medewerkers code waarmee je bent ingelogd in de Trodex app. 

Trodex app - persoonlijk menu.png

Vingerprik

Via ‘Vingerprik’ ga je terug naar het patiënten menu. Je komt op de beginpagina om een patiënt en een INR te registeren.

Trodex app - persoonlijk - vingerprik.png

Veneuze bloedafname

Via ‘Veneuze bloedafname’ ga je terug naar het patiënten menu. Je komt op de beginpagina om het patiëntnummer en ordernummer te registreren.

Trodex app - persoonlijk - veneus menu.png

Verzonden berichten

In verzonden berichten staan de verzonden berichten welke verstuurd zijn naar de trombosedienst.  Hierin kun je het patiëntnummer, datum, tijd en het aantal bijzonderheden terug zien. Deze berichten blijven één dag bewaard.

Synchronisatie

Eenmaal per dag wordt de Trodex app gesynchroniseerd met het systeem van de trombosedienst. Dit zal gebeuren wanneer je de app voor de eerste keer opgestart.

Wanneer de synchronisatie al is uitgevoerd en de trombosedienst wijzigt iets in de stamtabellen (bijvoorbeeld een nieuw type bloeding om te kiezen in de app), dan wordt dit niet weergegeven in de app. Door in het menu op synchronisatie te klikken, gaat de app opnieuw synchroniseren met het systeem van de trombosedienst. De verandering die de trombosedienst heeft doorgevoerd, is hierna ook zichtbaar in de app. In de offline modus is deze functie niet beschikbaar.

Trodex app - peroonlijk - synchronisatie.png

Pincode wijzigen

Hier kun je, indien gewenst, de pincode wijzigen. In de offline modus is deze functie niet beschikbaar. Vul de huidige pincode en tweemaal de nieuw pincode in. Wanneer je klikt op 'Wijzigen' wordt de nieuwe pincode opgeslagen.

Trodex app - persoonlijk - pincode.png

Instellingen

Hier kan worden ingesteld of er geluid en vibratie bij het scannen wordt gebruikt. Ook kun je aangeven of je gebruik wil maken van authorisatie met Face ID of vingerafdruk. Dit is afhankelijk van de instellingen van je telefoon en in het beheer

Trodex app -  persoonlijk - instellingen.png

Wissel omgeving

Indien je bij meerdere trombosediensten werkzaam bent, kun je hier van Trombosedienst wisselen. Klik op ‘Wijzig omgeving’ en volg de stappen zoals beschreven in activatie.

Ttrodex app - persoonlijk - omgeving.png

Informatie

Hier worden de contactgegevens van ASolutions Healthcare getoond, de versie die gebruikt wordt en de naam van de trombosedienst. 

Trodex app - persoonijk - informatie.png

Afmelden

Door op afmelden te klikken verlaat je de Trodex app en verschijnt opnieuw het inlogscherm.

Tags:
Gemaakt door Maaike Borman op 26-06-2019
Copyright © 2016-2025 ASolutions
Rivium Quadrant 181 - 2909 LC - Capelle aan den IJsselpubliek v14.10.5