Wiki broncode van 3. Persoonlijk menu

Version 22.1 by PetraMol on 23-05-2025

Hide last authors
MaaikeBorman 2.1 1 = Persoonlijk menu =
2
PetraMol 21.2 3 Dit menu kun je linksboven in het scherm vinden. Bovenin staat je medewerkers code waarmee je bent ingelogd in de Trodex app.
MaaikeBorman 2.1 4
PetraMol 21.2 5 [[image:Trodex app - persoonlijk menu.png]]
MaaikeBorman 2.1 6
7
PetraMol 21.2 8 == Vingerprik ==
MaaikeBorman 2.1 9
10 Via ‘Vingerprik’ ga je terug naar het patiënten menu. Je komt op de beginpagina om een patiënt en een INR te registeren.
11
PetraMol 21.2 12 [[image:Trodex app - persoonlijk - vingerprik.png]]
MaaikeBorman 2.1 13
PetraMol 21.2 14
15 == Veneuze bloedafname ==
16
MaaikeBorman 2.1 17 Via ‘Veneuze bloedafname’ ga je terug naar het patiënten menu. Je komt op de beginpagina om het patiëntnummer en ordernummer te registreren.
18
PetraMol 21.2 19 [[image:Trodex app - persoonlijk - veneus menu.png]]
MaaikeBorman 2.1 20
PetraMol 21.2 21
22 == Verzonden berichten ==
23
MaaikeBorman 2.1 24 In verzonden berichten staan de verzonden berichten welke verstuurd zijn naar de trombosedienst. Hierin kun je het patiëntnummer, datum, tijd en het aantal bijzonderheden terug zien. Deze berichten blijven één dag bewaard.
25
26
PetraMol 21.2 27 == Synchronisatie ==
28
MaaikeBorman 2.1 29 Eenmaal per dag wordt de Trodex app gesynchroniseerd met het systeem van de trombosedienst. Dit zal gebeuren wanneer je de app voor de eerste keer opgestart.
30
31 Wanneer de synchronisatie al is uitgevoerd en de trombosedienst wijzigt iets in de stamtabellen (bijvoorbeeld een nieuw type bloeding om te kiezen in de app), dan wordt dit niet weergegeven in de app. Door in het menu op synchronisatie te klikken, gaat de app opnieuw synchroniseren met het systeem van de trombosedienst. De verandering die de trombosedienst heeft doorgevoerd, is hierna ook zichtbaar in de app. In de offline modus is deze functie niet beschikbaar.
32
PetraMol 21.2 33 [[image:Trodex app - peroonlijk - synchronisatie.png]]
MaaikeBorman 2.1 34
35
PetraMol 21.2 36 == Pincode wijzigen ==
MaaikeBorman 2.1 37
PetraMol 21.2 38 Hier kun je, indien gewenst, de pincode wijzigen. In de offline modus is deze functie niet beschikbaar. Vul de huidige pincode en tweemaal de nieuw pincode in. Wanneer je klikt op 'Wijzigen' wordt de nieuwe pincode opgeslagen.
MaaikeBorman 2.1 39
PetraMol 21.2 40 [[image:Trodex app - persoonlijk - pincode.png]]
MaaikeBorman 2.1 41
PetraMol 21.2 42
43 == Instellingen ==
44
45 Hier kan worden ingesteld of er geluid en vibratie bij het scannen wordt gebruikt. Ook kun je aangeven of je gebruik wil maken van authorisatie met Face ID of vingerafdruk. Dit is afhankelijk van de instellingen van je telefoon en in het [[beheer>>doc:Trodis.Handleiding.Trombosedienst dossier.Beheer.03\. Systeem.Trodex.WebHome]].
46
47 [[image:Trodex app - persoonlijk - instellingen.png]]
48
49
50 == Wissel omgeving ==
51
PetraMol 11.1 52 Indien je bij meerdere trombosediensten werkzaam bent, kun je hier van Trombosedienst wisselen. Klik op ‘Wijzig omgeving’ en volg de stappen zoals beschreven in [[activatie>>doc:Trodex.App.Handleiding.2\. Activatie.WebHome]].
MaaikeBorman 2.1 53
PetraMol 21.2 54 [[image:Ttrodex app - persoonlijk - omgeving.png]]
MaaikeBorman 2.1 55
56
PetraMol 21.2 57 == Informatie ==
MaaikeBorman 2.1 58
PetraMol 21.2 59 Hier worden de contactgegevens van ASolutions Healthcare getoond, de versie die gebruikt wordt en de naam van de trombosedienst.
60
61 [[image:Trodex app - persoonijk - informatie.png]]
62
63
64 == Afmelden ==
65
MaaikeBorman 2.1 66 Door op afmelden te klikken verlaat je de Trodex app en verschijnt opnieuw het inlogscherm.