Wiki broncode van 3. Persoonlijk menu

Version 21.2 by Petra Mol on 23-05-2025

Hide last authors
Maaike Borman 2.1 1 = Persoonlijk menu =
2
Petra Mol 21.2 3 Dit menu kun je linksboven in het scherm vinden. Bovenin staat je medewerkers code waarmee je bent ingelogd in de Trodex app.
Maaike Borman 2.1 4
Petra Mol 21.2 5 [[image:Trodex app - persoonlijk menu.png]]
Maaike Borman 2.1 6
7
Petra Mol 21.2 8 == Vingerprik ==
Maaike Borman 2.1 9
10 Via ‘Vingerprik’ ga je terug naar het patiënten menu. Je komt op de beginpagina om een patiënt en een INR te registeren.
11
Petra Mol 21.2 12 [[image:Trodex app - persoonlijk - vingerprik.png]]
Maaike Borman 2.1 13
Petra Mol 21.2 14
15 == Veneuze bloedafname ==
16
Maaike Borman 2.1 17 Via ‘Veneuze bloedafname’ ga je terug naar het patiënten menu. Je komt op de beginpagina om het patiëntnummer en ordernummer te registreren.
18
Petra Mol 21.2 19 [[image:Trodex app - persoonlijk - veneus menu.png]]
Maaike Borman 2.1 20
Petra Mol 21.2 21
22 == Verzonden berichten ==
23
Maaike Borman 2.1 24 In verzonden berichten staan de verzonden berichten welke verstuurd zijn naar de trombosedienst. Hierin kun je het patiëntnummer, datum, tijd en het aantal bijzonderheden terug zien. Deze berichten blijven één dag bewaard.
25
26
Petra Mol 21.2 27 == Synchronisatie ==
28
Maaike Borman 2.1 29 Eenmaal per dag wordt de Trodex app gesynchroniseerd met het systeem van de trombosedienst. Dit zal gebeuren wanneer je de app voor de eerste keer opgestart.
30
31 Wanneer de synchronisatie al is uitgevoerd en de trombosedienst wijzigt iets in de stamtabellen (bijvoorbeeld een nieuw type bloeding om te kiezen in de app), dan wordt dit niet weergegeven in de app. Door in het menu op synchronisatie te klikken, gaat de app opnieuw synchroniseren met het systeem van de trombosedienst. De verandering die de trombosedienst heeft doorgevoerd, is hierna ook zichtbaar in de app. In de offline modus is deze functie niet beschikbaar.
32
Petra Mol 21.2 33 [[image:Trodex app - peroonlijk - synchronisatie.png]]
Maaike Borman 2.1 34
35
Petra Mol 21.2 36 == Pincode wijzigen ==
Maaike Borman 2.1 37
Petra Mol 21.2 38 Hier kun je, indien gewenst, de pincode wijzigen. In de offline modus is deze functie niet beschikbaar. Vul de huidige pincode en tweemaal de nieuw pincode in. Wanneer je klikt op 'Wijzigen' wordt de nieuwe pincode opgeslagen.
Maaike Borman 2.1 39
Petra Mol 21.2 40 [[image:Trodex app - persoonlijk - pincode.png]]
Maaike Borman 2.1 41
Petra Mol 21.2 42
43 == Instellingen ==
44
45 Hier kan worden ingesteld of er geluid en vibratie bij het scannen wordt gebruikt. Ook kun je aangeven of je gebruik wil maken van authorisatie met Face ID of vingerafdruk. Dit is afhankelijk van de instellingen van je telefoon en in het [[beheer>>doc:Trodis.Handleiding.Trombosedienst dossier.Beheer.03\. Systeem.Trodex.WebHome]].
46
47 [[image:Trodex app - persoonlijk - instellingen.png]]
48
49
50 == Wissel omgeving ==
51
Petra Mol 11.1 52 Indien je bij meerdere trombosediensten werkzaam bent, kun je hier van Trombosedienst wisselen. Klik op ‘Wijzig omgeving’ en volg de stappen zoals beschreven in [[activatie>>doc:Trodex.App.Handleiding.2\. Activatie.WebHome]].
Maaike Borman 2.1 53
Petra Mol 21.2 54 [[image:Ttrodex app - persoonlijk - omgeving.png]]
Maaike Borman 2.1 55
56
Petra Mol 21.2 57 == Informatie ==
Maaike Borman 2.1 58
Petra Mol 21.2 59 Hier worden de contactgegevens van ASolutions Healthcare getoond, de versie die gebruikt wordt en de naam van de trombosedienst.
60
61 [[image:Trodex app - persoonijk - informatie.png]]
62
63
64 == Afmelden ==
65
Maaike Borman 2.1 66 Door op afmelden te klikken verlaat je de Trodex app en verschijnt opnieuw het inlogscherm.
Copyright © 2016-2025 ASolutions
Rivium Quadrant 181 - 2909 LC - Capelle aan den IJsselpubliek v14.10.5