1. Algemeen
Laatst gewijzigd door Petra Mol op 23-05-2025
Algemeen
- Om gebruik te maken van Trodex moet de medewerker de juiste rechten hebben. Ook moet een personeelsnummer zijn ingevoerd.
- De knop onderin is grijs als nog niet alle gegevens zijn ingevoerd. Kun je verder dan wordt de knop roze.
- Als de medewerker drie keer een verkeerde pincode invoert, wordt het account gedeactiveerd. Het account kan opnieuw worden geactiveerd via het beheer.
- Ga zorgvuldig met de pincode om!
- oven in het inlogscherm zie je de naam van de trombosedienst en of je bent gekoppeld aan de productie- of acceptatieomgeving.
- Als er tijdelijk geen internetverbinding is, blijft de app beschikbaar. Dit herken je aan het icoontje van een wolkje met een streep erdoor. Je kunt de INR waarde en bijzonderheden van de patiënt invoeren, maar gegevens worden niet doorgestuurd naar de trombosedienst. Op het moment dat je weer beschikking hebt over internet, worden de gegevens alsnog automatisch doorgestuurd naar de trombosedienst.